Cemal:Ha?
Öğretmen:Kalk soruyu cevapla!
...
Cumartesi(Ayas'ın anlatımı)
Buluşmamız gereken Restoranın önünde Ceylini bekliyodum.
Ceylin:Öhm Öhm
Arkamdan gelen öksürük sesiyle arkamı döndüm ceylin özenle hazırlanmış bana bakıyordu.
(Ceylin'in yüzü size kalmış saç rengi tıpatıp aynı)
Ayas:Hoşgeldin tatlım çok güzel olmuşsun seni hiç böyle görmemiştim
Ceylin:Teşekkür ediyorum Ayas'cım sende çok çekici olmuşsun takım elbise sana çok yakışıyor.
Ayas:Geçelim o zaman.
Kolumu Ceylin'e uzattım oda hemen koluma mutlu mutlu girdi.
İçeri girdiğimde sanki birisi her şeyi daha önceden planlamış gibi bize ilgi göstermeye başladı daha sonrasında ise herkesin patron diye gösterdiği kişinin Ceylin'in babası olduğunu gördüm şimdi anlaşıldı bu ilgi.
Ceylin beni rezervasyon yaptırdığı masaya getirdi benim oturduğum sandalyenin karşısına oturdu.
Ceylin:Aaa şuradaki Cemal değil mi?
Ceylin'in baktığı yere baktım Cemal ellerini sıkmış bize bakıyordu.
Garsonlar masamıza hiç yemediğim pahalı olduğu her yerden belli olan yemekler getirdiğinde Ceylin'le sohbet ederek yemeğe başladık.
Yemeklerimiz bittiğinde Ceylin'le dışarıda dolaşmaya karar verdik zaten restoran babasına ait olduğu için hesap ödemedik.
Ceylin'le dışarıda dolaşmaya devam ederken Cemal'in de arkadan geldiğini fark ettim.
Tesadüf olduğu varsayarak önüme bakmaya devam ettim aklıma geldide Ceylin için ilerideki yerden bir demet çiçek alsam kız odun sancak beni.
Ayas:Tatlım hadi gel şuraya gidelim.
Ceylin'le mağazaya girdik Ceylin mavi gülleri çok sevdiği için ona bir büyük demet mavi gül aldım.
Ceylin:Ayas çok teşekkür ederim çok romantiksin.
Ceylin'e kocaman gülümseyip çiçeğin parasını ödedikten sonra mağazadan çıktık.
Ceylin:Saat 8 olmuş ben artık eve gideyim senin için sorun olur mu Ayas'cım.
Ayas:Hayır tatlım olmaz ama ben seni evine kadar bırakayım.
Ceylin:Babam arabayla beni burdan alıcak Ayas'cım sen sağ salim evine gidebilir misin biz bırakalım mı?
Ayas:Giderim sen merak etme öyleyse iyi akşamlar tatlım yarın görüşürüz!
Ceylin:Şey Ayass~
Ayas:Efendim?
Ceylin:Pazartesi öğle arasında yemekte beraber oturabilir miyiz?
Ayas:Evet tabi!
Ceylin bana gülümsediğin de arkamı dönüp otobüs durağına yürüdüm.
Cemal:Sende mi otobüse bineceksin şanşa bak bende.
Ayas:Sen napiyodun dışarıda Restoranda da gördüm seni.
Cemal:Hiç öyle dolanıyordum.
Otobüs geldiğinde ikimiz de bindik ısrar etsemde para mı Cemal ödedi fakat sorun tutunacak tek yer vardı orayada Cemal tutunuyodu.
Cemal:Koluma tutun.
Ayas:Olur mu öyle şey.
Cemal boştaki eliyle elimi tutup kolunun üstüne yerleştirdi kolunu tuttuğum an kol kaslarını hissettim bu ne böyle balon gibi.
Gece sıkıldığım için yazdım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik-Ayas x Cemal
FanfictionGaza geldim yazıyorum kapak fotoğrafı %100 çakmadır mal mal şeyler yazarsam kusura bakmayın küçükken hiç izlemezdim ondandır