☯AŞK HER ŞEYİ AFFEDER Mİ? (SONSUZA KADAR SERİSİ 1)☯

3.2K 26 0
                                    

"Yalan söylemedim." dedim soluk soluğa. Gözlerim kapalıydı ve kalbimin atışı hala düzene girmemişti. Dilimi dudaklarımın üzerinde hafifçe gezdirip onun tadını yeniden hissetmeye, az önceki o tutku fırtınasını anımsamaya çabaladım. Ama yine de... Çok daha fazlasını istemekten kendimi alamamıştım.

"Umurumda değil. Yalan söylemiş olsan da umurumda değil. Bu gece Burcu... Her şeyi anlatacaksın. Ve sonra..." dedi beni kendine iyice bastırırken. "Ve sonra hayatına kim girdiyse hepsi birer birer defolup gidecek. Sadece ben kalacağım, anlıyor musun?"

Yanıt vermedim. Elleri boynumda gezinirken bir süre sonra ellerinin yerini dudakları aldı. Boynumda gezinen dudakları ona dayanamadığımın, direnemediğimin kanıtı gibiydi. Nitekim tenimde dilini dolaştıran, ardından boynumu ısıran adamın kulaklarına adını fısıldayışımın, isminin dudaklarımdan inlercesine çıkışının başka bir nedeni olamazdı.

"Demir..." "Kim olduğumu, kimin kollarında olduğunu kazı aklına. Çünkü bir tek ben olacağım bundan sonra... Bir tek benim kollarımda olacaksın böyle. Ve kokun..." dedi burnunu boynuma sürterken. "Gül kokun bir tek benim tenime sinecek. Ve sen de... Yalnızca benim kokuma bulanacaksın. Anlıyor musun?"

"Zaten öyle... Öyle olduğunu biliyorsun." diye fısıldadım zorlukla. Artık gözlerimden firar eden yaşlara engel olamıyordum. Kollarında hıçkıra hıçkıra ağlamak, ondan ayrıyken yaşadığım o cehennem ateşini güçlü kollarında söndürmek istiyordum. Küçük bir hıçkırık kaçarken dudaklarımdan bana sımsıkı sarıldı. "Ve kalbin küçüğüm... Orada yalnızca ben olacağım anlıyor musun? Kabul edemem aksini..."


© Tüm hakları şahsıma aittir. İznim dahilinde olmaksızın alıntı yapılamaz.

Wattpad Hikaye ÖnerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin