hediyeler<143

159 13 0
                                    

Doğum günümü kutlamaları çok hoştu. İlk gün biraz düşman gibi bakissakta birbirimize alisiyorduk bunun bende uyandırdığı his ve onlarla hiç yakın arkadaş olupta grup üyesi olacagimu düşünmemiştim. İyi anlaşmamız beni mutlu etsede bazen onlar konusmadikca konusmuyordum. Rahatsız olurlarsa diye susuyorsun ama onlar çok cana yakın. Hediyelerini açarken herbirinin üstündeki notu okuyordum. Changbin hyung'dan sonra son seungmin'i hediyesi kalmıştı. Seungmin elini hediyenin üzerine attı.

Seungmin:odanda aç bu hediyeyi.

Semi:şey tamam.

Oda düzeni şöyle*

Chan-i.n

Felix-hyunjin-jisung

Changbin-seungmin-semi

Her birimiz için ayrı yataklar vardı. Ben odaya çıktım seungminin hediyeside elimdeydi

Seungmin'i anlatımıyla*

Hediyeyi alıp merdivenlere yöneldi. Sanırım odaya geçip hediyesini açacak. Ona guzsl bir not yazmis ve hediyesini ise paketlemistim  bence bunları sever.

Semi'nin anlatımıyla*
Yukarıya çıktım. Odaya girdim ve yatağa oturdum. Çok özenle ve güzellikle paketlenmişti. Yatağımın yanına hediyeyi kenara koyup diğer üyelerin hediyelerini dizdim .

Jisung:peluş ayıcık.

Notu:Seni gerçekten ilk gördüğümde saçma sapan düşündün neden bu gruba geldi diyerek. Ama hata yaptım canım arkadaşım sen iyi kalpli birisin. Çok kibar komiksin. İyi doğmuşsun. İyi doğdun. Annene teşekkür ederim<143

Bu nottan sonra gerçekten duygulandım ve peluş ayıcık ve notu yatağın kenarına koydum.

Chan:bir wolf Chan hediyesi

Notu:bu hediyemin benim skzoo:min olmasinin sebebi eğer birgün seni birisi uzerse ve yanımda olamazsan wolf chan'a sarık ve dertlerini anlat. Ben duyarım. İyi doğmuşsun prenses.

Ayyyy ay ayyyyy aglicam ya gerçekten ben üyelerle iyi anlasacaginu düşünmezdim artık yakın arkadaşım onlarrrrr. Bu mutluluk vericiii.

Hyunjin:silent cry single kapağı;

Notu:kız bana bak notu okurken ağlarsan yolarim seniğ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Notu:kız bana bak notu okurken ağlarsan yolarim seniğ. Neyse gerçekten hayatıma girdiğin için teşekkür ederim. Seninle iyi anlasacaginu arkadaş olacağını düşünmemiştim. Çok garip bir his ve iyi doğdun pisük.

Ayh AğlAYaM bArİ.

Changbin: bana kıyafet almisss!;

Changbin: bana kıyafet almisss!;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

B-bu-buuu harikaaaaa.

Notu:gerçekten kaslarıma dusmen için demiyorum ama iyiki doğdun. İyi varsın prensen. İyi doğdun. Seni kim bukadar güzel doğurdu?
엄마 엄마 여 (omma omma god)
Hahahaha espiri reisim bennn.
Doğum günün kutlu olsun.

Felix:browni

Notu:afiyet bal şeker olsun al ye bu brownileri. Sakin hyunjin gibi peçete yama aman dikkat. İyiki doğdun olaff.

Olaf mi ayyyayyayyy. Çok tatlı bir hitap şekli bulmuş.

Minho:toka

Benin saçım kısa yaaa komedi çocuk.

Notu:saçın kısa diye bunu aldım. Kullanma diye değil saçını maşa (Masha) gibi bağla yukarıdan çok tatlı olursun. Dene ve gör. İyiki doğdun kedyyyy.

İ.n: küpe

Okadar zarif bir kupeydiki gerçekten kelimeler yetmez. Tatlı bir kelebek vardi üzerinde. 🦋

Notu:gerçekten bu küpenin üzerindeki kelebek kadar zarif ve temiz kalplisin umarım daha nicelerle doğum günün kutlayanikiriz doğum günün kutlu olsun NUNAAAAAAA!!!<143

Küpeyi aynanın karşına geçip kulağıma taktım. Çok güzeldi. Diğer hediyelerden giysileri gardolabima takıları takı kutun ve küpeyi kulağıma pleuslarida yatağına koydum.

Sırada seungmin'in hediyesi vardı.
Acaba onun hediyesi neydi?

STRAY KİDS 9. üye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin