korktunmu?

192 12 0
                                    

Adam beni ittirip içeriye girdi.Ne yapıyordu ve her kimse kimdi ki?

Semi:hey bir saniye!

Üyeler şaşırıp koridorun kapısına geldiler.

Minho:sen kimsin?

Semi:boşuna sorma soylemiyo.

Adam:sizene benin kim olduğumdan?!

Semi:burası skz yurdu!

Jisung:ya bı durun.
A

Adam jisung'un üzerine doğru yaklaşıp iterleyici ve öfkeli gözlerle baktı.

Jisung'un gözlerinden korkusu belli oluyordu.ardindan bana döndü ve yavaş yavaş yanıma geldi. Adam 28-29 hadi bilemedin 30 yaşında olsa yeriydi. Çok iticiydi. Sürekli *hıh* diye kötü bir ifade beliriyordu yüzünde. Vana yaklaşıp duruyordu. Artık sinizlerine tak etti ve adama yumruk attım.

Semi:yeter ve ne derdin var adam! Defol git konuştuğun yok ortada sorun yok niye geldin konuş!

Üyeler şaşkındı

B.chan:Semi! Dur ve buraya gel!-

Adam döndüğü anda beni yakamadan turp yere fırlattı ve sonrası malum bayılmışım kafam kanamis elimdeki kesik açılmış. Ohooooo. En son hastanedeydim. Üyelerin yüzü soluktu.

Semi bayginken olanlar seungmin'i gözünden (flashback)*

Gözümün onunde Semi yere yığıldı. Adamı götürmeleri için Minho  hyung ve Felix polisi aramış çoktan. Polisler geldi ardından adam götürdüler. Şimdi ne yazpacaktik Semi yaralı bir şekilde yatıyordu.

Seungmin: Semi!!

Hyunjin:kafası kaniyo

İ.n:kan kaybedecek

Minho:elindeki yarada acilmis.

Her kafadan ve ağızdan birer ses

B.chan:hadi yürüyün hastaneye.

Üyeler ve ben aglamakliydik Semi bir köşede yatıyordu ve biz hastaneye götürüyorsun ve zaten hastanede kafasına alacalı kocaman bir dikiş atmışlar.

SeungminKeşke o kapaiyi ben acsaydim keşke.artik benden nefret edicek. Ona olan sevgimi kendim bosaladim .

Hyunjin:seminin kilit ekranını gördün mü?

Seungmin: hayır.

Hyunjin:telefonu cebinden düşmüştü onu biri arada diye aldım bak.

Seminin kilit ekranında ben vardım....

Daha çok ağlamaya başladım. Hyunjin bana sarıldı. Üyeler burun cekiyolardi.

Minho:eeee tm iyileşecek sonuçta o nedenle artık yeter agliycam yahu.

Changbin:evet bakın ben açım dua edin seminin hastane yemeklerinden yemeyeyim.

Seungmin:bak ya

Hyunjin:kız vallahi yolar şimdi seung saçını başını

Üyeler ve ben gulumsedik. Ve doktor çıktı.

Doktor:Lee seminin ziyaretçileri nerde?

Seungmin: biziz

Doktor:kafasına dikiş attık. Başka bir sorunu yok birazdan taburcu edilecek.

Gülümsemeler artmıştı ama seminin uyuyan ve dolmuş yüzünü görünce bizde solduk ve Semi uyandı!

Flashback bitti*

Seminin gözünden*

Uyanmıştım yüzleri bir anda çiçek aciverdi.

Eve gitmem için gitinmemi söylediler ve çıktılar odadan.

Giyinmistim ve dikisime son kez dokundum çok kötü acıyodu. Allah'tan başka bir yer yaralanmamisti eğer yaralandaydi konserler ertelemek zorunda kalırdık.

Eve gelmiştik.

Bir kitap aldım ve okumaya başladım. Seungmin yanıma geldi.

Seungmin:kafan iyimi canın aciyomu??

Semi:iyiyim ama kafamda sızlama var.

Seungmin:anladın yapabilecegim bişey varsa söyle

Semi:tamam sağol.

Üyeler içeriye bağırarak girdi yada bogurerek.

Üyeler:iyiki doğdun semiiii!!

Semi:nerden bikdiniz doğum günüm olduğunu?

Seungmin:Yerde bir pankart vardı artkadasin vermiş postanın yanında yerde ve bugünün tarihinde TDI dogum gününü kutlamış bizde kutlayalım dedik

Semi:çok sağolun. Herkese sarıldım. İ.n dışında. Sonra oda bana gülümsedi en sonda o kalmistiki en son ona sarılayım ve bana öyle güçlü sarikdiki

Semi:yerim seni maknaeee çok teşekkürler hepinizeee

Doğum günümü kutladik ve hediyeleri açtık ardından bol bol teşekkür ettim ve yatağa gidip uyudum.

Bukadardiiii yeni bolumy aticam sağlıkla kalın skz ike kalinnn



STRAY KİDS 9. üye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin