~ÖZEL BÖLÜM3~

161 7 15
                                    

3 YIL SONRA

Not:Alp Tuna 22,ayça ve hüma 20,pelin hayat lavinya ve Halil 19,yeşim ve pınar 13,Dilay 18,Sidelya 14,sinem ve nazlı 17,Sabriye ve Peri 12 yaşındalar(unuttuğum varsa hatırlatın lütfen)

Tuanadan
Aradan 3 yıl geçmişti peki bu 3 yılda nemi oldu gelin anlatiyim.

Alp Tunayla hüma nişanlandı 2 ay sonrada düğünleri var.
Halillede su diğer ay nişanlanıcaklar alp Tuna şuan askerde gelmesi yakındır hesaplamalarımıza göre haftaya gelicek.

Ha kızlar kızlarım onlarda 3 sene önce üniversite sınavına girmişlerdi çok şükür istedikleri yer tuttu ikiside sınıf öğretmenliği istiyodu ve şuanda öğretmenlik için birinci yıllarını okuyolar hümaya gelicek olursak o 9 Eylül Üniversitesinde gastronomi bölümünde aşçılık okuyo yaklaşık iki sene sonra biticek ayçaysa modacı olmak istedi ve evde bir sürü şekil şükül şeyler tasarladı hepside çok güzel ha.

Halilse Boğaziçi üniversitesini kazandı acil sağlıkta okuyo.
Bu senede yani 9 ay sonrada abimin kızı Dilay giricek senarist olmak istiyo hatta belki olurum diye kafasında senaryolar kuruyo onlarda şuanda ispanyadalar yengemle beratta ispanyadalar ama birisi başma şehirde birisi başka şehirde tabi dilayda bazen babasında bazende annesinde kalıyo.

Ha bu arada leyaların tayini Bursa'ya çıktı,ülküler hâlâ Ankara'da defnelerde Almanya'da ablamlarsa burda yani burda derken yakınımızdalar antalyadalar bi nedenden ötürü Antalya'ya gitmek zorunda kaldılar kızları sinem ve nazlıda seneye yani dilaydan sonraki sene sınava giricekler.

Bizde şuanda hümayla birlikte akşam yemeği hazırlıyoruz çağan beyde her zamanki gibi koltukta yatmış bi şekilde televizyona bakıyo bu adamın ev işiyle hali sıfır.

Şeytan diyo ver bezi süpürgeyi bütün gün boyunca cam silsin evi süpürsün ama nerde.
Bu adamların hepsi böyle erkek milleti diilmi evliliğin ilk yıllarında ne varsa yardım ederler ama sonra bizim yapmamızı beklerler.
Sakin ol Tuana sakin.

Tuana:çağancım sende acaba bize yardımamı gelsen hayatım

Çağan:gelemem hayatım

Tuana:aaaa niye

Çağan:bu haberler sonra beşiktaş-galatasaray maçı var onu izlemem lazım

Tuana:canım sen hergün maç izliyosun

Çağan:ama bu başka

Tuana:ne demek başka

Çağan:hani Asel gatasaraylı ya

Tuana:eeee

Çağan:eğer Galatasaray kazanırsa ki mümkün diil Beşiktaş'ın yanında hiç bi takım galip gelemez işte kazanırsa aselle kübraya istedikleri bi restorandan onlara yemek ısmarliycam eğer beşiktaş kazanırsa onları bi maçta Beşiktaşlı yapıcam

Tuana:saçmalama istersen çağan ikiside kabul etmez tamam Asel takım tutarken fanatik diil ama o Galatasaraydan başka takım tutmaz

Ha bu arada ben size söylemeyi unuttum dime biz restoranı ve cafeyi devren kiraladık çünkü oralarla uğraşıcak vaktimiz olmuyodu bizde kiralıyalım dedik ve kira parasınıda kızlar kendi aralarında bölüşüyolar hüma düğüne saklıyo diğerleride üniversitesi için kullanıyolar.

Hüma:anne susun bi

Tuana:noldu kızım

Hüma:spiker şehitler hakkında bilgi veriyo

Spiker:evet sevgili seyirciler bugün yine üç şehit haberiyle karşınızdayız.
Suriye civarlarında Hakkari'nin olduğu bölgede gerçekleşen çatışmada 5 kişilerden oluşan askerlerimizden 3ü şehit düşmüş diğer kalan 2 askerimize de ulaşılamamaktadır.
Şehit düşen askerlerimizin isimleri Aslan Yeşil,Umut Yüksekdağ ve Alp Tuna Gülerdir şehit ailelerine başsağlığı dileriz.

AŞKIMIN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin