A kezdett

4 0 0
                                    

Huuu de jo első nap a suliban nyomi tanarok be kepzelt diakok mar most ki vagyok ,
Első oraban a kőmyveket kaptuk meg de en unatkoztam ezert ki mentem a mosdoba .
Ki fele mentem lattam nem vagyok kint egyedül
Egy hetedikes fiu volt az nem nagyon foglalkoztam vele be mentem a mosdoba es telefonozni keztem  , majd mikor már ki teloztam magam ki mentem .- hé te kis csaj gyere egy kicsit .-( ez meg mit akarhat ?). - Szia nick vagyok .- szia és most mit kéne csinaljak .- Oh de bunko valaki .-majd fel alt a padrol .- figyelj a bátyádnak üzeny meg valamit .- mit kéne ?.- csak annyit hogy meglesz .- aha és szamodra nem létezik a telefon ?.- de létezik de nekem most jelen pillantban nincs telom . Oke (majd el akartam indulni de megfogta a kezen ).- hé mit csinalsz ?(huztam volna el a kezem de nem engedte ).-he ha nem engedsz el sikitok .- jooo csak azt ne , de várj egy kicsit ( majd elkezdet közeledni ) .-halkan meg kerdeztem ujra hogy mar megint mit csinál de csak közeledett majd csak annyit sugott a fülembe .- nehogy sikits kicsi lány mert akkor te se jársz jol szoval nem ajálom a masik meg jo a parfürmöd .- oke én most megyek .- szia kicsi lány . (Mire be ertem ki csöngettek , a lanyokkal ki mentünk és végig azt kérdezték hogy a hetedikes nick miert nézz ennyire a válaszom csak ennyi volt.-nem tudom biztos csak bambul . ( be fütyültek )mentünk be az ajton de egyszer csak annyit ereztem hogy valaki a kezemet fogja ).- hé ki vagy (kérdeztem majd fel neztem es nick volt az , furan néztem rá de ő be huzott az ebédlő folyosohoz , halkan kerdeztem hogy már megint mi ütött belé ).-figyelj kicsi lány holnap a busz megállóban várlak .(majd el engedett es el sétált , nem is adott válaszolásra lenetőséget barom!

Miért szeretlek te bunkóWhere stories live. Discover now