Trrr
Telefon tâmpit. Mai lasa-mã sa dorm. Ma trezesc buimaca. Ma uit la telefon si observ ca e 11:32 ce mult am dormit!!!
Sa ma prezint. Eu sunt Emily o fata populara care mereu poarte negru. Parintii mei, ei bine sunt niste strainii pentru mine. Mama ma abandonat chear dupa ce m-am nascut iar tatal meu la varsta de 10 ani. Eu acum am 18 ani . Dupa ce am plecat de la tata am stat pana la 16 ani la matusa Rita. De 2 ani stau singura. Ziua sunt o persoana normala dar seara sunt Regina!! Da merg la curse de masini ilegale. Nimeni nu stie despre asta.
Imi suna dinou telefonul. Este cea mai buna prietena a mea Maya
Convorbire telefonica:
M: neata black! Ce faci??
Imi spune black pentru ca port negru.
E: Neata Maya. Acum mam trezit din cauza ta, nu puteai sa ma mai lasi sa dorm??
M: nu nu mai puteam. Oricum vezi ca sunt la tine in 10 minute.
Dupa ce a zis asta a si Inchis.
Convorbire telefonica incheiata.10 minute in care sa ma pregatesc.
Imi iau o pereche de blugii negri rupti in genunchi, tricoul meu negru cu Nirvana si in piciioare vesnici mei tenisi All Star negrii. Parul mil prind intr-o coada de cal si cu macheaj nu ma dau. Imi iau telefonul si cobor jos sa mananc.
Imi pun intr-un bol cereale si lapte. Nu apuc bine sa termin sa mananc ca se aude soneria de la usa.
Cand deschid usa in fata mea sta unica si inegalabila Maya.
Maya are parul albastru (putin cam ciudat dar e prietena mea ) inalta ochii albastrii foarte deschisi si stiulul ei de a se imbraca e la fel ca si a meu. Sunem aproape la fel inafara de par si ea e mai vesela decat mine. O iubesc foarte mult.
Maya: te mai holbezi mult la mine sau ai de gand sa ma chemi inauntru?
Eu: scuze, intra. Ma gandeam la cat de digerite suntem, dar lucrul asta e bun pentru ca ne completam una pe alta.
Maya: stiu! Ne completam perfect una pe alta. Acum hai sa lasam subiectul asta deoparte.
Eu: ok, si ce vrei sa facem azi?
Maya: am o idee super, mai ales ca tu te-ai putea integra acolo mai ales ca semeni cu una. M-am gandit sa mergem deseara la.cursele alea ilegale. Stii ca se zice ca sunt super. Si pana diseara sa stam in casa sa ne uitam la filme si sa mancam fast-food.
Eu: filmele sunt. Ok dar cursele nst ce sa zic nu am timp in seara asta de curse.
Maya: da ce ai de facut in seara asta?
Eu: trebuie sa merg la matusa mea, Rita!! Nu am mai fost de mult la ea.
Maya: ok da pe la cat mergi?
Eu: pe la 22:00.
Maya: atunci incep si cursele, ma poti lasa acolo.
Eu: ok!! Deci sa inceapa vizionarea de filme. Ne uitam la curse mortale!!
Maya: ok black
Peste 9 ore
Am vizionat 3 filme. Au fost super . Este deja ora 21:00. Trebuie sa ma pregatesc.
Eu: maua ma duc sus sa ma pregatesc vin imediat.
Maya: ok
Dupa ce am anuntato pe Maya ca ma duc sa ma schimb am zbughit-o pe scari. Am intrat la mine in camera. Intru in Garderoba mea. Am multe haine aici am si rochii care nu o sa le port nicioata pentru ca nu sunt fata de genul ala. Imi iau o pereche de egari negri de piele un tricou mai lung negru cu linii albe pe care scrie #1 in picioare o pereche de tocuri cui Negre si peste tricou geaca mea de piele preferata neagra cu tinte. Parul mi-l prind intr-o coada de cal. Ca si accesori imi pun o bratare neagra cu tinte si cercei negri cu tinte. Machiaj nu folosesc, v-am mai spus. Sunt gata. Defapt nu trebuie sa ma duc la matusa mea dar cum sa ii zic prietenei mele " stii eu sunt Regina curselor si in seara asta merg sa particip.". Am preferat sa o mint, e mai bine asa pentru amandoua. Cobor jos unde o vad gata de plecare. Iau un set de cheii la intamplare de la masina cu care voi merge sa o duc si dupa ma voi intoarce acasa sa iau alta masina. Am nimerit un Pasat. (*)
-------------------------------
Primul capitol sper sa va placa.
Cand veti vedea (*) inseamna ca este un anunt la sfarsit despre partea aia. Scuzati-ma nu prea is cu masinile si nu cred ca Am scris corect. O sa aflu mai multe despre masinii dar nu acum nu prea am timp.
Scuza-ti greselile.
CITEȘTI
REBELA|| L.H. si H.S.
De TodoEmily fata celui mai mare mafiot. o mama care lipseste din viata lui emily inca de cand sa nascut. Tatal ei a parasito la varsta de 10 ani, in prezent ea avand 18 ani. Nu stie cu ce se ocupa tatal ei pana nu se vor intalni. Are un frate Luke.el stie...