8- ฅ⁠^⁠•⁠ﻌ⁠•⁠^⁠ฅ

348 38 24
                                    

Jeongguk'un Taehyung ile tanışmasının üstünden yaklaşık bir hafta geçmişti. İlk defa bir insanla bu kadar iyi anlaşıyordu ve kendisi de bu duruma şaşırıyordu. Oldukça soğuk olan kişiliği bir hafta içerisinde Taehyung'a alışmıştı. Bu haftada yaptıkları pek fazla bir şey de olmamıştı aslında. Okula gidiyor kapının önünde bekleyen Taehyung'la karşılaşıyor sohbet ediyor ve derse giriyorlardı ayrıca beraber oturuyorlardı. Sınıfları da birleşmişti artık daha büyük bir sınıftalardı. Okul grubunda konuşulanlar hakkında bir şey söylememişti Taehyung ve Jeongguk'da konuyu açmak istememişti. Zaten Bang Chan'ın dediklerinden sonra başkaları da bir şey dememişti. Bugün ise artık staja başlayacaklardı ve Jeongguk çok heyecanlıydı. Şuan dolabının karşısında durmuş ne giyeceğine karar vermeye çalışıyordu. Bir yandan da sessiz davranmalıydı çünkü yan yatakta Jin hyungu mışıl mışıl uyuyordu.

Kıyafetlerine bakarken dolabın en altında kalmış poşetlere takıldı gözü, birinde Taehyung'dan ödünç aldığı kıyafetler diğerinde ise terlikleri vardı bir süre vicdan azabıyla poşetlere baktıktan sonra gözlerini kaçırdı. En sonunda siyah, vücut hatlarını belli eden dar bir kazak ve bosbol bir kot pantolon giydi. Mutfağa girdiğinde kurulmuş yarısı yenmiş ama toplanmamış sofrayı gördü. Anlaşılan Jimin ve Yoongi hyungu kahvaltı yapmış ama böylece bırakıp gitmişlerdi. İç çekerek masaya oturdu. Jeongguk'un evi metroya daha yakındı bu yüzden Taehyung gelecekti sonrada staj yapacakları okula gideceklerdi. Hızlıca kalan yemeklerden yemeye başladı Taehyung'dan gelen "5-6 dakikaya ordayım." mesajı ekranına düştüğünde tam da kalkmak üzereydi o sırada mutfağa daha uyanamadığı her halinden belli olan Jin hyungu girdi.

"Günaydın." diyerek oturdu ve boş gözlerle masaya baktı.

"Günaydın ve görüşürüz." Jeongguk hızlıca banyoya girip dişlerini fırçaladı odasından çantasını alırken Jin hyungu kapıda belirmişti.

"Hey hey hey sofranı toplamadan nereye gidiyorsun bakalım ? Yemek bile kalmamış aç kedi seni." Jin hyungu yeni ayılmıştı.

"Dünyanın en yakışıklısı hyungum benim staja geç kalmak istemiyorum o yüzden toplamadım yoksa bilirsin beni asla öyle bırakmam hem Yoongi hyungla Jimin bırakıp gitmiş bende onlardan kalanları yedim." dedi Jeongguk üzgün bir şekilde ve kesinlikle rol yapıyordu.

"Eh peki madem öyle olsun." Jeongguk hyungunun yanağına minik bir öpücük bırakıp hadi ben kaçtım diyerek dış kapıya doğru koştu. Aşağı indiğinde Taehyung eli cebinde bir şekilde onu bekliyordu tam selam verecekken yukarıdan duyduğu sesle kafasını kaldırdı.

"JEONGGUK GERÇEKTEN DÜNYANIN EN YAKIŞIKLISI BEN MİYİM SENCE ? " Jeongguk gördüğü manzara ve duyduğu soruyla kahkaha attı. Jin hyungu balkon demirliklerine yaslanmış bir şekilde ona sesleniyordu.

"Tabii ki de öylesin hyung." diyerek eliyle bir öpücük gönderdi. Aynı şekilde karşılık veren hyungu gülerek içeri girince Taehyung'a döndü. Ona gülümseyerek bakan Taehyung çok eğlenceli ve iyi bir ailesi olmalı sanırım, geçen gün de ne kadar endişelenmişdi arkadaşı diye düşünüyordu .Birazcık utandığı için yanakları kızarmıştı Jeongguk'un.

"Selam Taehyung hyung nasılsın ?"

"İyiyim Jeongguk sen nasılsın ?"

"Bende iyiyim fazla beklemeden metroya gidelim mi geç kalmayalım." Kafasıyla onayladı Taehyung ve yan yana yürümeye başladılar metroya varana kadar Jeongguk ne kadar heyecanlı olduğundan bahsedip durmuştu Taehyung ise onun bu hallerine gülüp nasıl bu kadar tatlı olduğunu düşünmüştü.

Metroya vardıklarında gördükleri kalabalıkla ofladı Jeongguk. Tam da okul ve iş saatine denk gelmişlerdi. "Ne yapacağız Taehyung hyung çok kalabalık ?"

Catboy | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin