Ahoj ...
Jak jsi wattpad našla?
K Wattpadu mě přivedlo moje kamarádka Nela a jsem jí zato vděčná:)
Co tě na psaní nejvíc baví?
No je to že se do toho příběhu můžu vžít a představovat si ho jako realitu a že se to lidem líbí a čtou to.
Kde získáváš inspiraci?
Hodně jí získávám z jiných příbězích a taky ve svích snech
Proč píšeš?
Nejdřív to začalo že jsem se nudila a hodně jsem některý lidi obdivovala co dokážou vymyslet a napsat ,jako kdyby to byla realita.Přemýšlela jsem hodně je si budu psát a rozhodla se že ano .Ani by mi nevadilo kdyby to lidi nečetli píšu to pro radost a pro komunitu ,která to čte ráda.
Vadí ti že si lidi tvé příběhy nečtou?
Vůbec,lidi si můžou číst co chtějí a taky co mají rádi .Je spousta různých žánrů který lidi baví a ten můj je samozřejmě nemusí bavit.
Jaký žánr nejvíc píšeš?
Nevím je si se to dá říct jako žánr ,ale hlavně píšu o YouTuberech a tam samozřejmě bude tam i kapku té romantiky a taky to moc nemůžu posoudit protože píšu chvíli a taky málo aktivně což mě hrozně štve.
Jaká/ý jsi? Jak by ses popsala?
Jsem hodně klidný člověk ,ale zároveň se dokážu hodně naštvat.Jsem taky hodně chaotická a velmi citlivá osoba.
Na jakou knihu jsi nejvíce pyšná?
No mám teprv 1 knihu a to "YouTubers LOVE" a nato že jí píšu chvíli a jsou tam jen 3 části + úvod a nějaký ta infa tak jsem na ní velice pyšná už jsme dokonce dosáhli 1000 K což je neuvěřitelný.
Chtěla bys být slavná?
Ani moc ne , ne kvůli tomu že by mě lidi poznávali ,ale kvůli tomu že bych neměla soukromí a hodně by se změnilo ohledně mého života.
Co si myslíš o tak zvaných BFF?
Abych pravdu řekla tak mám svojí BFF ,ale vůbec tu zkratku nepoužívám .Je to prostě moje nejlepší kamarádka.A mě to vůbec nevadí že to někdo používá ať si to používají když se jim to líbí nemám právo jim to zakazovat .
Co posloucháš za hudbu?
Hodně poslouchám ATMO a Slzu .Taky ty písničky ty co zrovna letí.Zjednodušeně co se mi líbí.
Podporují tě rodiče a kamarádi nebo naopak?
Moje mamka o tom ví že píšu a přeje mě to ,ale nějak extra jí to moc nezajímá a moje kamarádky dá se říct že mě podporují.
Oblíbená celebrita?
Žádnou nemám ,ale je si se dá říct jako celebrita Jirka Král tak je to on .Kulíšek jeden.
Věříš na lásku na první pohled?
Dřív jsem věřila ,ale teď přestávám věřit. I když někde ta chemie je v těle .
Od kolika let píšeš?
Je si myslíte jako že jsem dokázala napsat svojí první větu tak to bylo v 1.třídě . nejsem si jistá ,ale je si na Wattpadu tak je to nedávno co jsem začala psát . Tak že od 13.
Jak se jmenovala tvá první povídka?
Jak už jsem zmiňovala tak mám jen jednu a to je "YouTubers LOVE" ale v brzké době chystám další .
Oblíbený seriál?
Asi Futurama a Grim.
Jak vznikl tvůj pseudonym=přezdívka?
Vzniklo to že jsem vymýšlela různé přezdívky jak bych se jmenovala na YouTube a nějak ze mě vyšla na povrch _Kleriis_.
Oblíbený film?
Určitě Hvězdy nám nepřáli a taky Super náhradník.
Myslíš si že by měli dostat šanci všichni? Proč?
Pokud se na to cítí tak určitě ano . Myslím že v každém je něco skryto a měl by to vyjádřit a ne to nechávat v sobě.
Chtěla bys někdy s někým ve psaní spolupracovat? S kým?
Myslím si že by to byla dobrá zkušenost a ano chtěla bych to zkusit.Zřejmě kdo už taky psal a má v tom zkušenosti .
Na co se můžeme těšit? Jaký příběh píšeš?
Můj příběh je zaměřen na život jedné dívky která má ráda YouTubery.V příběhů se bude odehrávat mnoho vášně, radosti ,ale i naopak mnoho zádrhů a taky nenávisti.Je hlavně o citech a i o bezedném chtíči.
Nakonec ti dám prostor, kde můžeš ještě něco dodat:
Chtěla bych hrozně poděkovat LořeAvokové která my dala tuhle možnost s ní udělat rozhovor. Dále bych chtěla poděkovat lidem co mojí story čtou a podporují mě v mé tvorbě.Kdoby se chtěl kouknout na mojí story tak tady jí máte ————>http://www.wattpad.com/story/38243606. A ještě jednou moc děkuji .
ČTEŠ
Neznámí
Non-FictionCítíte se být neznámý pro ostatní čtenáře a spisovatele? Napište mi o sobě a já s vámi udělám rozhovor. Potom si o vás možná někdo přečte.