Ahoj ...
Jak jsi wattpad našla?
Úplnou náhodou. Koukala jsem se na internetu na nějaké stránky kde se dají psát povídky jelikož mne to neskutečně baví. No a tak jsem našla wattpad. Poté jsem si ho stáhla i do mobilu.
Co tě na psaní nejvíc baví?
Nejvíce? To že se přitom nenudím a to že si procvičuju přitom češtinu, která mne baví.
Kde získáváš inspiraci?
Všude kde se dá. Ve škole se něco zajímavého stane já to připletu do příběhu.I v rodině.
Proč píšeš?
Začala jsem psát z nudy. Psala jsem si to na počítači do poznámek a později jsem začala hledat stránky, kde by to i někdo četl.
Vadí ti že si lidi tvé příběhy nečtou?
Ne nevadí. Pár lidí to čte a já to píšu pro ně ale zároveň i prosebe. Třeba se k těm jedincům za pár měsíců přidají i další. Jenom za měsíc mi přibylo nejméně 5 čtenářů.
Jaký žánr nejvíc píšeš?
FanFicton s romantikou dohromady.
Jaká/ý jsi? Jak by ses popsala?
Myslím si, že jsem velmi bláznivá. Jsem taky taková, že mne )baví se s někým hádat o ničem.
Na jakou knihu jsi nejvíce pyšná?
Cesta za láskou. Je nejčtenější. A ti lidé co ji čtou jsou super. Když napíšu novou kapitolu, hned tam jsou 3 hlasy ani ne do minuty .
Chtěla bys být slavná?
Na tom mi moc nezáleží. Jestli se stanu budu ráda. Jestli ne tak nevadí.
Co si myslíš o tak zvaných BFF?
BFF? Někdo ji má někdo ne. Většinou ji lidi mají. I já. Já s Annou bez sebe v podstatě neuděláme krok. Jsme si velmi podobné a líbí se nám stejné věci. a děláme i stejné věci. Například: Já jsem si zvrkla nohu a půl roku jsem jí měla v ortéze. Doléčím se, a měsííc po mne přišla Anna taky s ortézou.
Co posloucháš za hudbu?
Všechnu. Nejraději mám pop a rock. Myslete si teď co chcete ale Mám ráda One Direction. A Kabáty :D
Podporují tě rodiče a kamarádi nebo naopak?
Rodiče ani moc ne. Ty to neřeší. Ale Anna a pár kamarádů těm se moje příběhy ale nejen ty líbí.
Oblíbená celebrita?
Jak jsem řekla mám ráda 1D. Takže Niall Horan.Ale i Nail Patrik Harris, Johnny Depp a český : Jakub Prachař...
Věříš na lásku na první pohled?
Ano,věřím.
Od kolika let píšeš?
No, Je mi 13 a píšu asi od ledna tohoto roku. Tak že od 13 :)
Jak se jmenovala tvá první povídka?
Svět podle Ally. Byla o dívce, co vyhrala lístky na koncert její oblíbené skupiny.Pořád je dostupná
Oblíbený seriál?
Jak jsem poznal vaši matku, Dva a půl chlapa ,Teorie velkého třesku.Mám ráda komedie
Jak vznikl tvůj pseudonym=přezdívka?
Jmenuji se Karolína. A lidi mi říkají Kájo. A Mamka a táta a občas i spolužáci Kájuško. No a jelikož tu nejdou háčky a čárky tak jsem si to upravila na kajusku. A aby to nebylo málo, tak jsem kajusssska se 4 S.
Oblíbený film?
Návrh.
Myslíš si že by měli dostat šanci všichni? Proč?
Ano měli. Každý má skvělé nápady.Alespoń šanci by měl každý dostat na ukázku svého. třeba bude dobrý. Jenom tu šanci by to chtělo.
Chtěla bys někdy s někým ve psaní spolupracovat? S kým?
Asi nechtěla. Sama to mám hezky srovnané. Kdybych musela s někým pracovat, tak by mě tpo velmi mrzelo. Věci si radši udělám sama.
Na co se můžeme těšit? Jaký příběh píšeš?
Mám momentálně 3 příběhy. Cesta za láskou(fanficton Expl0ited), tam se můžete těšit na ne příliš veselé téma. Hlavní hrdinka zjistí, že pokud nedostane do půl roku novou ledvinu zemře. On a já(fanficton Niall Horan) s tím začínám. První kapitola bude o tom že Kdysi byla Julie Naillova nejlepší kamarádka a pak se úplně přestali vídat. Po 5 letech se znovu shledají a dál neprozradím :) a poslední příběh: Youtuber's tam mám rozepsanou kapitolu o Vidrailovi a mám v plánu Madbros a Nejfaka...
Nakonec ti dám prostor, kde můžeš ještě něco dodat:
Chtěla bych moc poděkovat,lidem co mé příběhy čtou, mým přátelům co mne podporují a Loraavokova za tento rozhovor. Jsem velmi ráda. Děkuju všem! Kajusssska:)
ČTEŠ
Neznámí
Non-FictionCítíte se být neznámý pro ostatní čtenáře a spisovatele? Napište mi o sobě a já s vámi udělám rozhovor. Potom si o vás možná někdo přečte.