2

53 8 8
                                    

Yoongi
- Şimdi eskisi gibi olamayacağımızı mı söylüyorsun?
Görüldü 00.00

                                                        Hoseok
                               - Geceleri mi sadece aklına geliyorum da gecenin 11 inde yazmış oluyorsun.
      Görüldü 00.20

Yoongi
- Belki evet belki hayır. Sadece ev çok sessiz. Sesini duymak istiyorum.
Görüldü 00.27

Hoseok
-Seni arayacağımı düşünüyorsan cesedimi çiğnemen gerek Yoongi.
Görüldü 00.30

Yoongi
- Büyük konuşma. Daha önce de böyle bir şey yaşadık.
Görüldü 00.40

Hoseok
- Doğru ev meselesi vardı değil mi? :d
Görüldü 00.45

Yoongi
- Onu kastetmemiştim ama o da vardı evet.
Yazıyor...

Hayır Yoongi o cümleyi tekrar kurmayacaksın.. Diye iç geçirdi Yoongi. Elleri sürekli olarak klavyede donup duruyordu.

Görüldü 00.50

Hoseok
-Yoongi?
-hey..
-ne yazacaksan yazar mısın?
Görüldü 01.10

Yoongi
- Önemi yok. Hayatını yaşa.
Görüldü 01.23
Çevrimdışı

Hoseok
- Hay sikeyim.
-gerçekten kafamı doldurup
Siktirip gidecek misin?
-Bu mu yani? Günlerce döktüğüm
Gözyaşlarını geri getir önce bana.
-Edebiyatı severdim Yoongi,
Senin yüzünden nefret ediyorum.

Hoseok attığı mesajları geri silmek istese de geri çekmemişti.. İçinde biriken üzüntü zamanla öfkeye dönüşmüştü. Sözlerini tutmaya yeminler eden adam, ailesinin uğruna bırakmıştı neticede Hoseok'u. Oysa Hoseok o günün sabahı çoktan ailesine açılmıştı. Her ne kadar babası onaylamasa da..

--- Flashback---

Baba sana bir şey söylemem gerekiyor.. Dedi Hoseok babasının yanına küçük adımlarla gelirken babası iş yerine gitmek için hazırlanıyordu.

"söyle oğlum. Para sıkıntısı mı oldu? Gönderirim ist-"

Babasının sözünü kesti, Hoseok. Yüzüne bakmakta zorlanıyordu. Eninde sonunda yapması gerekiyordu. Sevgilisinin aldığı kolyeyi sıkıca tutarak derin bir nefes alıp verdi.

"Ben erkeklerden hoşlanıyorum.." demesiyle birlikte babasının elindeki gözlüğü düşürmesi bir olmuştu. Annesi koşarak yanına geldiğinde babasının koluna girdi.

"Hoseok! Sen ne dediğinin farkında değilsin bence. Sorunların var sapık mısın oğlum sen?"

Demesiyle irkildi hoseok. Annesi sıkıca tutarken babası annesine döndü ve sorgularcasına yüzüne baktı.

"Senin bundan haberin vardı değil mi?!"

Bağırmaları odayı adeta inletirken annesi susması için konuştu.

"EVET BİLİYORDUM! VE OĞLUMUZ MUTLU BEN ONU CİNSEL KİMLİĞİ YÜZÜNDEN DIŞLAYAMAM İSTERSEN SEN DIŞLA GRAM UMRUMDA DEĞİL ÇOCUK BÖYLE YAŞAMAK İSTİYOR ONU ZORLAYAMAZSIN."

Renkli rüyalar oteli - sopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin