bazen, sizi tatlı bir sarhoşluğa sürükleyen ama bir o kadar da üşüten yerlerden çıkıp gitmeli ve kapıyı da ardınızdan sıkıca kapatmalısınız.
bazen, kalbinizin yaramaz çığlıklarını göz ardı edip birilerinden gitmeniz, gerekirse onları kovup kapıyı kilitlemeniz gerekir.
gözlerinizi açıp o tatlı rüyadan uyandığınızda kendinize şöyle bir bakacaksınız ve göreceksiniz ki soyulmuşsunuz. birileri gelmiş ve mutluluğu sıyırmış ruhunuzdan, kalbinizdeki sevgiyi kana bulamış ve gözlerinizdeki ışıltıyı çalıp gitmiş. kalp kırıklığı sizi çıplak bıraktığında ve ruhunuzu bir ürperti kapladığında gözlerinizi kapatacaksınız ve tek hissettiğiniz şiddetli bir kalp ağrısı ile teninizi kavuran gözyaşlarınız olacak.
ve o zaman, yapmanız gereken tek şey nokta koymak olacak. çünkü size yaralar açan bir cümleyi durmadan yazmaya devam ederseniz ya da her yorulduğunuzda virgül koyup oraya geri dönmeyi düşlerseniz bilin ki mürekkep dağılıp tüm kağıdı batırana kadar kalemin elinizi kanattığını göremeyeceksiniz. görseniz bile artık yazmaya alıştığınız bir cümleyi bitirmek kolay olmayacak.
ama bilmelisiniz ki, canınızı ne kadar yakarsa yaksın, o noktayı koyup cümleyi bitirmediğiniz sürece eliniz durmadan kanayacak ve siz ruhunuzdaki enerji tükenene kadar zehirli bir cümlenin içinde sıkışıp kalacaksınız. yeni bir cümle için eskilerini bitirmelisiniz.
bazen kalemi bırakıp dinlenmeli, ve sizi mutlu edecek yeni hikayelere başlamalısınız. yeni sayfalar açmalı, belki yepyeni bir defter almalısınız.
zor olacak. eğer sevginizle sınanıyorsanız ve içinizde hala taze birkaç his varsa elbette ki zor olacak. fakat iyileşmek için bu acıya ihtiyaç duyarsınız. başkalarının size yaşattığı acılara son vermek için, kısa vadede belki aklınıza geldiği an gözlerinizi dolduran, ancak uzun vadede sizi iyileştirecek ve yaralarınızı bir tecrübe olarak bırakmanızı sağlayacak bir karar vermeniz gerekir. ruhunuza ve benliğinize saygı duymalı, onun durmadan acı çekmesine göz yumarak en büyük haksızlığı kendinize yapmamalısınız.
ve şimdi, derin bir nefes alın, gözlerinizi açıp kendinizi sizi zehirli bir sarhoşluğa iten o rüyadan uyandırın. akrep ve yelkovan akacak ve mürekkebe bulanmış sayfalarınızı da yanına alıp kaybolacak. yağmurlar yağacak ve güneş tekrar tekrar doğacak. bir gün uyanıp göreceksiniz ki kalbiniz kendi ritmini kazanmış.bir varmış, bir yokmuş.
sevgi esaret olmuş.
masum ruhları yormuş.
takvim yaprakları düşmüş ve eskimiş.
kalpler yorulsa da iyileşmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mürekkebe bulanmış ruhlar
Historia Cortahislerim için bir mezar kazdım sevgimi gömüp ağıtlar yaktım