sunshineboi
Chris, selam...
[00.00]Ben.. Şey Felix.
Ah biliyorsun zaten.
Şimdi.. Zaten 00:00'da yazdım tam olarak.
Bu saati seviyorsun diye...
Çok heyecanlıyım.
Çünkü sana bir şeyler söyleyeceğim.
Ben senin hesabını ilk şöyle keşfettim.. Arkadaşım Seungmin öyküler yazıyor. Sen de onun hikayelerine oy vermiştin. Onun telefonunda gezinirken senin oy vermenle Seungmin'in telefonunu gelen bildirimi gördüm.
İlk olarak sen beni profilin ile kendine çekmiştin. Kendi telefonumdan panonda gezdim, yazdıklarının hepsini yayımladığın tüm bölümlere kadar okudum. Resmen.. Sen beni.. Ah bilemiyorum. Ben senden o kadar çok etkilendim ki seni aklımdan çıkaramadım.
Woah.. Seni seviyorum.
Seni cidden seviyorum.
Yaşımı söylemekte çok korktum.. Çünkü.. Ben.. Küçümseyeceğini düşündüm. Küçümsedin sanırım.
Şimdi sen.. Dersin ki.. Ee? Ne yapabilirim?
Şöyle olacak, beni kabul edersen.. Tanımak için adım atmak istersen birbirimize vlog çekeceğiz ve videolar atacağız. Hmmm...
Bir de..
Bir de..
Görüntülü konuşuruz.
Yüzümü daha önce gördün zaten. Tavırlarımı, sesimi de bilirsin. Sorun kalmaz bence.
Hem belki buluşuruz?
Çok hoş olur..
[00.16]Aklıma eski mesajların geldi de.. Sanırım sen.. Benimle dalga geçersin. Bunu düşündüğüm için..
Çok berbat hissettim.
Kendimi elbette bir şey zannetmiyorum ama ben.. Şansımı denemek istedim.
Özür dilerim.
Seni seviyorum, özür dilerim.
Her neyse..
Sanırım her şeyi sileceğim..
[Görüldü]HAYIR KAHRETSİN HAYIR!
demonchan
Felix?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
writer - chanlix
FanfictionFelix yazdıklarını çok beğendiği bilinmedik yazara yazar. - tamamlanmadı - texting - chanlix 010723