•He always said he didn't get this song•

1.1K 64 4
                                    


Taehyung

Eve dönüyordum.

Daha doğrusu arkamdaki adamları atlatmaya çalışıyordum. Alfa olduklarını tahmin ettiğim aç kurtlardan kaçıyordum.  Deli gibi titriyor, tırnak etlerimi yememek için zor tutuyordum kendimi. Seokjin'lerin yolu benim evime ters olduğundan onlar bana eşlik edememişti. Yardım almak zorundaydım, ailem umarsamazdı belki Jungkook bana yardım edebilirdi. Şansımı denemek zorundaydım çünkü başka çarem yoktu.
En son yazdığım profilini mi gizledin soruma cevap vermemişti.
___________________________

Jeon&Taehyung
wp konuşması

Taehyung
hey profilini benden mi gizledin?
(iletildi)

Taehyung
jungkook
yardım et
senden başka kimseye haber veremiyprum
konum📍
lütdfen gel
yalvarırım

Jeon çevrimiçi

Jeon
hemen geliyroum
ne olduğunu amlayamadım ama
birisinden kaçıyorsan sakin ol ve yavaş adımlarla yürü kprktuğunu belirtme
biriyle konuşuyormuş gibi yap
kurtaracağım seni
(görüldü)
_________________________

Jungkook'un dediği gibi telefonda konuşuyormuş gibi yapıyor, ellerinin titremesini önlemeye çalışıyordum. O sırada baskın bir alfa feromonu duydum, çok güzel kokuyordu kim bu tanrı aşkına.

Kahretsin.

Jungkook'tu, şuan iki alfayla dövüşüyordu. Onların karışmış feromonları ile başım dönüyordu. İlk gördüğüm yere oturmuş burnumu tıkamıştım. Omeganın konuşmasıyla ofladım.

Alfa seni ne güzel koruyor değil mi?

Sus.

Aman sana da doğruları söylemek ağır geliyor.

Jungkook tanıdığım birisi sadece, arkadaş bile değiliz o yüzden kes sesini.

O zaman arkadaş olalım? Bence önemsemeydi buraya kadar gelmezdi.

Herkese öyle yaptığını söyledi bize özel değil, yardım etti diye kucağına mı atlayacağız. Aptallık etme.

İyi fikirmiş yapsak mı?

Saçmalama azgın ergensin yemin ederim pis omega.

"İyi misin?" dedi Jungkook

"İyiyim sanırım." dedim cılız bir sesle

"Onlar gitti."

"Teşekkürler." dedim cümlesini bitirir bitirmez

"Ne olursa olsun yardıma ihtiyacın olursa yaz bana, şimdi gel seni evine götüreyim."

"Teşekkür ederim."

Ben eşyalarımla kalkarken çantamı eline alıp taşımaya başlamıştı. Ona şaşıran gözlerle baktığımda hadi dercesine elini yola doğru gösterdi.

"Doğru gidiyoruz değil mi?"

"Evet." dedim düşünceli bir sesle, o da bunu anlamış olacak ki soru sordu

my venusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin