•Walked in expecting you'd be late•

924 58 15
                                    

Pazartesi günü

Jungkook

Bugün okula yeni kişi gelecekti. Açıkçası çok umrumda değildi ama Namjoon illa arkadaş olalım diye tutturmuştu. Bu bilinmeyen alfayı Yoongi ile yakıştırmıştı.

Ev okula yakın olduğundan yürürdüm. Her zaman olduğu gibi bugünde yürüyordum ki aklıma Taehyung'un hırkasını yanıma almadığımı fark ettim. Saate bakıp derse ne kadar kaldığını hesapladım.

Çok az vardı.

Ama getireceğimi söylemiştim. Keşke bugün geç gelse diye düşündüm. Koştura koştura eve gitmiş geri aynı hızla okula dönmüştüm.

Ve biriyle çarpışmıştım, bir anda bağırmaya başlamıştı.

"Önüne baksana gerzek!"

"Terbiyeli ol!" diye bağırdım

İkimizde okul kapısının önünde bağırdığımızdan güvenlik gelmişti.

"Çocuklar bağırmayın." dedi adam karşımdaki çocuk adama yan gözle bakınca adam minik kulübesine geri dönmüştü. Okula doğru ilerlerken tanıdık bir ses ismimi söylemişti.

"Jungkook!"  arkamı dönünce tanıdık sesin Taehyung olduğunu fark ettim

"Günaydın hırkanı-"

"Bırak şimdi hırkayı, az önce girişteki çocukla kavga mı ettiniz?"

"Çarpıştık sadece." dedim

"Ondan özür dilemelisin." dedi gözlerimin içine bakarak

"Hayır, hırkanı al çok istiyorsan çocuğa yardım et!" dedim yüksek sesle

Taehyung sesimin yükselmesiyle gözlerini kocaman açmıştı. Hırkasını aldıktan sonra girişteki çocuğun yanına gitmişti.

Bizimkilere haber verdiğimden sakince müdürden geç kağıdı aldım. Sınıfa girince tarih öğretmeniyle bakışsakta kadın beni sınıfa almıştı. Namjoon'un yanına oturur oturmaz kafamı sıraya koymuştum.

Ders bittikten sonra teneffüs arası

"Taehyung inanmıyorum sana!"

"Kıskan bende albümü bile var!" gözlerimi açar açmaz konuşan ikiliyi gördüm. Sınıfa giren Yoongi beni görünce güldü.

"Hayret ben kış uykusuna yattın sandım!"dedikten sonra seslice kahkaha attı. Sınıftakiler ona baktığında tekrar bad boy olmuş herkesin önüne dönmesini sağlamıştı.

Bir kişi hariç.

Taehyung'un yardım ettiği çocuk.
___________________________
Tanrım, cidden deliricem çocuk bizim olduğumuz tarafa bakıyordu.

"Şu yeni gelen çocuk benim çok canımı sıktı."

"Keşke arkadaş olsaydık." dedi Namjoon

"Aman aman kalsın." dedi Yoongi

"Sabah talihsiz bir olay yaşadım çocukla."

"Hırkayı almaya gitmeseydin problem çıkamayacaktı, çocukla arkadaş olacaktım! Of." dedi Namjoon nefes almadan

"Hırak demişken Taehyung'un yüzü de kireç gibi sana karşı." dedi Yoongi

"Sabah sinirliydim ondan çıkartmış gibi oldum."

"Anladım davranışlarına dikkat et o bir omega alınabilir."

"Hayatımda hiç omega görmemiş gibi davranıyorsun."

my venusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin