Rosé den"Rosé gerçekten jimin'den bu aptal sebep için mi ayrıldın?"
"Lisa doğru söylüyor son çare evlat edinirdiniz?"
"Kızlar siz beni anlamıyorsunuz ki Jimin çocukları çok sever ve zaten biz evlendiğimizden beridir çocuk istiyordu...belkide Yoona onun için daha iyi bir seçenektir"
"Ne demek o?"
"Yoona kim rosé?"
"Jimin evleniyor Yoona da onun nişanlısı"
"Bir dakika bir dakika Jimin mi evleniyor yani hemde senden başkasıyla"
"Rosé biz nasıl adamlara denk geldik böyle? Biri ayrılır sonra gider eski sevgilisinin en yakın arkadaşından çocuk yapar ve evlenmeye karar verirler diğeri çok sevdiği karısıyla boşanıp başkasıyla evleniyor...biz nerden bulduk bunları"
"Yine de pişman değilim Lisa Jimin ile geçirdiğim zamanlar hayatımın en güzel zamanlarıydı"
"İkiniz de aptalsınız"
"Doğru...sevmek aptallıktır ama bu aptallık bizim elimizde değil ki unnie"
"Biliyor musunuz Jimin yarın evleniyor nişanlısı da bana davetiye gönderdi"
"O davetiyeyi alıp onun götüne sokamadın mı...ben olsam çoktan yapmıştım"
"Bilmiyorum ama tek bildiğim şey nişanlısının çok takıntılı biri olduğu...yani bizi odada öpüşürken gördü ama ayrılık falan duymadım üstelik bizi gördüğünde hiç şaşırmamıştı çok garip toksik bir ilişkileri var"
"Ne sizi öpüşürken mi gördü?...bir dakika seninle öpüşürken o kızla nişanlı mıydı?
"Evet zaten birkaç ay önce oluyor bu anlattığım şey"
"Rosé Jimin bence hâlâ seni seviyor"
"Kızlar saçmalamayın öylesine bir şeydi o...hem zaten evlenicek yarın susun anlattığıma pişman etmeyin beni"
"Yoo evlenmiyorum bak burdayım...senin yanında"
Arkamı döndüğümde karşımda bir adet gülen Jimin beklemiyordum
" se-sen beni nasıl buldun?"
"Kokundan...bu arada selam kızlar uzun zaman oldu görüşmeyeli nasılsınız?"
"İyiyiz Jimin sen?"
"Bende çok iyiyim rosé'yi buldum daha da iyi oldum"
Yanıma oturup elini omuzuma atıp beni kendine çekmişti
"Jimin evleniyormuşsun?"
"Hayır evlenmiyorum iptal oldu o iş"
Gözlerimin içinin parladığı hissediyorum benim için mi vazgeçmişti yani?
"Ne ara birini sevdin de evlenmeye karar verdin?"
"Kızlarr bizi ilgilendirmez niye soruyorsunuz?"
"Sen merak etmiyor musun rosé?"
Aslında en çok merak eden bendim ama bu kadar da patavatsız değildim tabii
"Ben sadece bir tane kadın sevdim hayatım boyunca ama oda beni terk etti işte"
Benden bahsettiğini anlamak zor değildi ama benim elimde olan bir şey de değildi
"Jimin rosé'nin bazı sorunları olduğu için seni terk etmiş kendi isteğiyle değil yani"
"Lisa bir sussana sen"
"Hangi sorunlar onlar rosé?"
"Öyle çokta şey değil ya boşver"
"Rosé sen bunu bize niye yapıyorsun ya? Hm? Söyle artık neden gittin neden beni yarı yolda bıraktın karşıma geçmiş önemli değil diyorsun benimle kafa mı buluyorsun?"
"Jimin...ben kıs- off söylemek istemiyorum niye zorluyorsun?"
"Çünkü merak ediyorum eğer beni terk ettiysen bunun sebebini bana söylemek zorundasın ne demek söylemek istemiyorum? Beni terk etmene rağmen ayağına kadar geldim ben senin"
Ayağı kalkıp kafeyi hızla terk etti
"Niye söylemedin mal mısın sen?"
"Kızlar ısrar etmeyin dedim size"
Bende ayağı kalkıp kafeden çıktım
~ bölüm sonu ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Détester
Fanfiction"karşıma bunca zaman sonra çıkmak zorunda mıydın hemde nişanlı bir şekilde...söylesene Jimin?" #chaemin ~1~ 🥇 Başlangıç 27/06/2023 Bitiş --/--/---- pcy x pjm jirose fic