bu seferr kisa kesicem
iyi okumalarr
💕💕💕uc haftaya yakin bostuk.Artik calisma zamani geldi de geciyor 3 aylik iznimiz vardi oh oh mis.ama o sirada bir suru olay yasamistik.solom icin sarki yaziyordum.gece gunduz 7/24 hic durmadan.bi ara uyuya kalmisim.boynum tutulmustu masaj ekipmanlarim imdatima yetismisti (changbin ve minho) mv cekimleri icin kilo vermem gerekliydi zayifim ama sirket oyle demiyor malesef.sabahlari muz yiyordum.sominin diyeti gibi degil.zaten.yasim tutmuyor.neyse devam edelim.muz avakado bu arada avakadoya bayilirim tamam tamam uzatmiyorum.sebze meyve karisik bir salata yedim cok guzeldi cidden.tabiki vazgecilmezimizz olan kahve hep yanimda heheheh.neyse oglen su eger acikirsam meyve tabi kalorisi az olanindans tabiki de .aksama kadar bol su ha bol dedigimizde cok degil yoksa cekimlerde durmadan wcye giderim heheh.neyse aksam yemeginde sebze et ve et urunleri oluyor.tabi her gun yemiom et ve et urunlerini yoksa gut olurum.ama veri gut HAHAHAHAHAHAHAH ay cok iyiydi dimiii.neyse bu kadar yani.tabi ilaclarimdan dolayi aralarda biseyler atistiriom yada gomuom.uyelerden haber varmi diye sorarsaniiiz emm yok.harbi yok lan onlar naptiki?tovbe tovbe ben kendi kendimle mi konusuyom iyice sizofren oldum heralde WMDNSNXNDBBXBEHC.neyseki bugun bostum oh mis gobek at.
AYAYAYAYA SLEAM DOSTLAR UZUN ZAMANDIR YAZMIYORDUM AMA YAZICAM BU ARADA 29 EKIM CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUUN SIZLERI SEVIYORUMM🫶🏻😻💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids'in 9 üyesi olmak DUZENLENIYOR DUZENLEME BITINCE OKUYUN!!!
AdventureSkznin 9. Üyesi olmak