Evett geldimm selemele askiler hadiiiii baslayakkk
Iyi okumalarrrrr💗😘🤭🥰🤗Seungmin'in gozunden:
Ellerim kollarim bagli bir sandalyede oturuyordum.Ve ne oldugunu anlamamistim.X:
Ne kadarda safsin Seung saminnn ahh be bu gidisle olursun bak dikkat et.
Bunu alayci sekilde soylemisti.Yaklasik 1 haftadir eziyet goruyordum.Bikmistim.Bana benziyen biri benim kiligima girmisti.Ve bizimkilerin oraya gitmisti. Nerden biliyorsun diye sorarsaniz bunlardan duymustum.1 ay oldu evde ne dondugunu hic bilmiyordum.Ve sonunda benim kiligima giren adam gelmisti.Ve sunu demisti:
Z:Patron cocugu hastanelik ettim.Dediginiz gibi.Suan hastanede hava veriorlar.
X:Ya sende sifreli sifreli konusma.Naptin cocuga soyle.
Z:Kahvaltida yemegine toz attim.Tabi ondan dolayi nefes alamadi hastaneye goturluder.
Ne kime yapmislardi onu?
X:NAPTIN NAPTIN?OLM MAL MISIN?O COCUGA IHTIYACIMIZ VAR SENIN YAPTIGINA BAK!Bide su cocugu gotur.
Z:O umrumda falan degil.Tamam goturuyorum.
Kimden bahsetti simdi ya.Beni eve goturuyordu.Her yerimde cizik ve morluk vardi onlara simdi ne diycektim ya.Eve geldigimde Han kapiyi acti.
Han:OHA OHA OHA OHA OHAAAAA SEUNGMIN SEN MISIN?! NOLDU SANA SOYLE CABUK VALLA GOTUNE SAPLAK ATARIM.
Seungmin:Insan bi hosgeldin diye sarilir oper.Kirildim BAY JISUNG
Han:Ay tamam gell canimm hosgeldin sefalar getirdin.Ama evde o durum soz konusu degil.
Seungmin:Ne oldu ki?
Han:Sen su senin olayi anlat bakem bide ayakta kalma gel oturalim.
Oturduk ve olaylari anlattim.
Han:Oha bende diyom bu Seungmine hic benzemio tavirlari falan diye.Bunlar mi seni bu hale getirdi?
Seungmin:Evet.Sizde ne oldu kimse yok evde.Diyodu adam birine bisey yaptim iste nefes alamadi tarzi seyler soyluyordu.
Han:He iste o senin kiligina girmis adam sabah kahvaltida Jeongin'in yemegine bisey koydu heralde bian oksurmeye basladi oyle olmayincada nefes alamamaya basladi oyle oldu.Simdi hastanedeler hava veriyorlarmis oyle dediler.Beni de eve koydular iste oyle.
Seungmin:NE OHA VAY SEREFSIZ NERDE JEONGIN SIMDI?!
Han:hastanede dedim ya.
Seungmin:SEN COK RAHATSIN NEDEN?! NEYSE BEN HASTANEYE GIDIYORUM.
Kosarak hastaneye gittim.Han'a bagirmamistim.Sinirimden oyle konustum.Neyse hastaneye gittim.Adresi Chan'dan
almistim. Han vermedi cunku bana neyse.Selamlarr uzun
zamandir yoktumm
gecmis bayraminiz
mubarek olsunn sizi
seviyorumm
💌💌💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids'in 9 üyesi olmak DUZENLENIYOR DUZENLEME BITINCE OKUYUN!!!
PrzygodoweSkznin 9. Üyesi olmak