Eve geldiğimde tüm dünya benim için boş olmustu . Herşey berbat ilerlerken içimde bir ses bu daha iyi günlerin diyordu . gerçekten bu daha iyi günlerim mi yoksa ?
Odama geçip oturdum yatagımın üstüne hisis gibiydim o kadar boş hissediyordum ki ;
Mesaj geldi ;
Bela : benim için bir şey yapıcaksın hayat
Ben : benden daha ne istiyorsun ?
Bela : vereceğim görevi yapıcaksın itiraz kabul edilmiyor bu oyunda hayat
Ben ; neden ölmüyorsun pislik herif!!!!
Bela : ben ölümden doğdum hayat sadece senin için yaşayan biriyim merak etme buradaki zamanın az kaldı benimle tanışacagın gün yakın ..
Ben : kimsin sen benden ne istiyorsun istediklerini yaptım artık rahat bırak beni ;
Bela : bir daha bana emir verirsen annenin dilini keserim !!!
Bela : sen hala beni tanımadın sanırım cezaya hazırlan o halde !!....
Ben: letfen hayır anneme zarar verme söz veriyorum ne istersen yapıcam yeterki ona dokunma özür dilerim lütfen !!!
Bela : oyuna uydugun için özrünü kabul ediyorum ama sadece bu defa bir daha tekrar edersen sonuçlarına katlanıcaksın ...
Ben : söz veriyorum ...
Bela : sana bir adres vericem oraya gidiyorsun hemen sonrada bana haber veriyorsun seni tanıyor teslimatı alıcagın kişi soru sormak yok cevap vermek yok konuşmak yok sonra ne yapacağını anlatıcam !...
Bela : yatagının altında sana bir kutu bıraktım onu al içindekiler senin ..
Bela : oraya gitmek için sadece 30 dakikan var hayat ve süren basladı . Zamanım kıymetli diye kabıda taksi seni bekliyor ..
Yatagın altına baktıgımda bir kutu çıkardım içinde siyah bir ceket bir de şapka ve siyah bir pantolon vardı alıp giydim .
Anneme baktıgımda bayılmış gibi uyuyordu .
Saate baktığım da gece yarısı olmuştu.
Sakin ve korkarak yavaş adımlarla beni bekleyen taksiye bindim şoför koltuğuna baktıgımda yüzü siyah bir şeyle örtülü bir adam oturuyordu .Öne gidip oturdum ..
Çünkü adam ön koltuğun kapısını açıkta bırakmıştı ..
Araba hareket ettiğinde kalpim heyacandan durmak üzereydi ..
Bela : telefonu şöfüre uzat onunla konuşman yasak ...
Telefonu şöföre uzatım sonrada izledim .
Bir mesaj daha geldi .adam actı baktı .
Sonrada tekrardan bana verdi .
Torbidör gözünden bir silah çıkarıp bana doğru tutu .
Bir silah'a bir de adama baktım .
Silahı gördügümde korkudan ölmek üzereydim .yüzüm bembeyaz olduğuna emindim .
Mesaj geldi ....
Ölümden doğan : bu ismi daha çok beğeniyorum hayat değiştirme bela ismini sevmedim çoook korkutucu geliyor bana ..😏
Ölümden doğan: adam seni takip edecek hayat eyer uslu bir kız olup dedigimi yaparsan sana bişi yapmıycak yok kahramanlık yaparasan.....
Ölümden doğan: paketi al taksiye dön hayat tek yapacagın bu ...
Allahım ben bu gece ölümü kaç kere daha yasıycam gece' nin bir yarısında tanımadığım bir arabada tanımadığım bir adamlan tanımadım bir adrese giderken yine tanımadıgım adamın silahlı tehtidiyle yolculuk ediyordum .
İşte en kötüsü bu olsa gerek
Adrese varmamızla arabadan inmemi işaret etti adam .
Araba dan indim ve karanlık sokakta ilerlemeye başladım .
Yürüdüm ayaklarım titrerken korkarak yürüdüm yürüdüm.
Uzakta birinin varlıgını hisetmemle o yöne yöneldim .
Adam önce bana baktı .
Karanlıkta secemesemde uzun ince bir erkek olduğuna emindim .
Kutuyu bana uzatı. Sonrada arkasını dönüp iyi şanslar dedikten sonra gitti .
Kesinlikle şansa ihtiyacım olucaktı .
Kutuyu alıp biraz ilerledim içimdeki meraka yenilip kutuyu biraz saladım ses çıkmadı .zaten o kadar uzun veya büyük bişi değildi uzunluğu 25 santim genişliği en fazla 20 santimdi baksam mı diye düsünürken .
Kutunun bantlı olmadı gını fark ettim .
Kim anlıycak ki biran acıp baktım.Bir sidi olduğunu görünce eskisi gibi yapıp kapatım zaten dokunmamış tım sadece bakıp kapatmıştım ..
Tekrar taksinin yanına gittiğimde oturdugum koltukta başka birinin olduğunu gördüm elini uzatıp kutuyu istedi .
Önce tereddüt ettim mesaj gelene kadar.
Ölümden doğan:kutuyu adama ver hayat !!
Tekrardan adama dönüp verdim verdiğim gibi adam beni orda bırakıp hızla gaza basıp gitiler .
Beni burda bıraktılar tüm vicudum kasılırken nerde olduğumu bile bilmediğim bir yerde karanlıgın ortasında kala kalmıştım .
Korkuyla arkalarından koşmuş çoktan giden arabanın arkasında baka kalmıstım .
Gözlerim yaşla dolarken korkarak ve ürkerek etrafıma bakarak yürüyordum .
Nereye gidicegimi bilmeden .
Telefonuma gelen mesaj sesiyle hemen baktım ..
Ölümden doğan:sana pakete bakabilirsin dediğimi hatırlamıyorum hayat 😠
Ben : bakmadım inan adamamına teslim ettim .dedim korkarak
Ölümden doğan: benim yalancı küçük piyonum yaptığının bir cezası olucak .
Okuduklarım delirmenin eşiğine beni getirken uzaktan hızla gelen araba korkumu hat safhaya çıkardı arkama bile bakmadan koşarken sanırım Doblo marka arabanın kapısı açıldı kapıda beliren adam hiç zorlanmadan koşan beni tutugu gibi arabayın içine çekti
Şimdi neee olucak bana ........❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Hata yapanlar cezalara mahkumdur.
Bunu sakın unutmayın!!!!
Doğruluk mu cesaret mi?'Nin piyonlarııı.❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Arkadaşlar olaylar ve okuma sayısı çok düsük durum böyle olunca benim yazma sevkimde düşük oluyor .o yüzden oy kulanmayı ve yorum yazmayı unutmayın ☺️
Yeni bölüm gelmesini istiyorsanız tabi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
doğruluk mu yoksa cesaret mi ?
Mystery / Thrillerarkamda varlığını hisetigimde artık herşey için çok geçti değilmi ? seni almaya geldim küçük !!! korkuyla titredi sesim lütfen canımı yakma ne istersen yaparım lütfen ; eyer yaparsan yasarsın yapmazsan ceza alırsın bu oyunda ceza almakta ödül alm...