Look at the sky tonight, all of the stars have a reason.
Lil Peep - Star Shopping"Leydi Cecilia?"
Hizmetçim Maya'nın nazik seslenişini duyduğumda gözlerimi açtım. Kapıdan elini çekmeden başını uzatmış bana bakıyordu.
"Eğer saat 7 de uyanmazsanız uyandırmamı rica etmiştiniz."
Ona gülümsedim ve başımla teşekkür ettim. Kapanan kapının ardından yatakta doğrulup bir süre oturdum. Bu akşam olacak olan davet için fazlasıyla heyecanlıydım. Anne ve babamın evlilik yıl dönümleriydi. Evimizde verdiğimiz nadir davetlerden biri olacaktı. Genellikle davetlerimizi gemilerimizde düzenlerdik.
Her zamanki rutinimi tekrarlamak için yataktan çıktım ve hazırlanmış olan duşuma girdim. Acele etmeden güzelce duşumu alıp çıktım. Yatağımın üzerinde kıyafetlerim hazır duruyordu. Üzerimi giyinip hafif bir makyaj yaptım. Beyaz, üzerinde krem rengi gül desenleri olan elbisemin üzerine parfümümü sıkıp odamdan çıktım. Gülüşme seslerini duyarken gülümseyerek yemek masasına yaklaştım.
"Günaydın anne, baba. Evlilik yıl dönümünüz kutlu olsun."
"Teşekkürler kızım. Daha çok böyle güzel günlerimiz olması dileğiyle."
Babama gülümseyip oğlum Dean'ın yanına oturdum.
"İyi uyudun mu?"
Başıyla onaylayıp hafif bir tebessüm etti. Pek konuşkan bir çocuk değildi. Yaşadıklarını yaşamış olsaydım sadece sessiz bir çocuk olarak hayatıma devam eder miydim bilemiyorum.
"Bu akşam için kendimizden çok senin için heyecanlıyız."
Babamın dediği cümleyle iç geçirdim. Ah, yine başlıyoruz.
"Biliyorsun ki hepsi benim yakın arkadaşlarım ve aileleriyle birlikte davetimize gelecekler. Genç ve yakışıklı bir çok oğlan..."
"Sevgili babacığım. Siz ne kadar dünya evine girmemi isteseniz de ben henüz buna hazır değilim. Dean ve ben halimizden memnunuz."
"Babanı görmeden önce de ben hep öyle derdim. Sadece biraz gözünü açman lazım prensesim. Kendine ve sevgili torunuma layık birini gördüğünde bunu hissedeceksin."
"Deneyeceğim."
Onlara küçük bir tebessüm edip kahvaltıma döndüm. Doyduktan sonra kalkıp hizmetçime ceketimi getirmesini ve şoföre arabayı hazırlatmasını söyledim.
"Kuaför randevumun ardından evde olurum. Dean, tatlım bugün öğretmenin davetimizden dolayı gelemeyecek. Gününü nasıl geçirmek istersin? Benimle gelmek ister misin? Seni uyarayım, sıkıcı bir ortama gidiyorum."
"Odamda kitap okurum. Kitaplığından önerdiğin bir şey var mı?"
"Geçen günlerde Stefan Zweig görmüştüm elinde. Bir zanaatla beklenmedik karşılaşma kitabını davete kadar bitirebilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Créme《Tony Stark》
FanfictionKurgu @tonysarmor adlı kullanıcının rüyasından alıntılanmıştır. Kolajlar, kapak tasarımları ve bütün arkadaşlık sevgim ona aittir. İyiki varsın bebeğim 🫶✨️❤️