Prólogus

58 2 0
                                    

Hát hol is kezdjem a nevem Hope Maximoff Stark na igen, hogy ez, hogy is történt na az egy érdekes story szóval mielőtt Wanda az az anya beált volna a bosszú alokhoz sokkal előtte volt egy egy éjszakás kalandja a híres Tony Starkal és terhes lett tőle. Majd mikor ez kiderült Wanda megszülte a gyerekeket és már a születésűk kör sem tudták őket egy szobában tartani mert olyan erejük volt amibe az egész világ bele halhatott volna ezért külön választották őket de Wanda ezt nem bírta ezért Harpert ott hagyva Tonynak elment és pár év múlva került vissza de megbeszélték ezt a dolgot Tonyval hogy nem mondják el a lányoknak hogy van egy testvérünk csak majd ha 18 évesek lesznek (ekkor ők 3 évesek voltak) Tony és Wanda együtt nevelte Harpert mint két barát közben persze történetek a dolgok és Tonynak és Peppernek megszületett Morgen Wanda meg összejött Visioval és mind boldogok (a lányok itt 13 évesek) na de itt jött a csavar mert ugye akikre Hopeot bízták ok is ügynökök voltak persze semmit nem mondak neki.

Halika szóval itt lennék meg egy könyvel mert a Shwanosnak már cska 1-2 fejezet-e van és vége. És maugyis akartam egy ilyen könyvet szóval it vagyok vele nem tervezem olyan hosszúra max 30 Felyezet és lehet egy 2 évad de az nem biztos attól függ hoyg tetszik majd az embereknek és kérlek ha olvastad és tetszett akkor voteld vagy ha van kedved akkor kommentelj

Még  Egy Stark A Bosszúállók Között... Where stories live. Discover now