Tarih: 31 Mart 2023 | Cumartesi
Saat: 06.48
Yer: Okulun Bahçesi(?)Yeonjun'un anlatımı
Sabah sabah karga bokunu yemeden okulun önünde servislerin yanındaydık. Toplam 5 tane 12.sınıf var. Ve 50 kişilik 3 tane yolcu otobüsü var. Her otobüsün başında bir öğretmen ve bir öğrenci duruyor, gelen öğrenciye adını soyadını sınıfını sorup yönlendiriyor falan da filan işte.
Maalesef bu öğrencilerden biri benim. Ayrıca yine maalesef yanımda duran öğretmen biyoloji öğretmeni.
Çok yorgun hissediyorum. Malûm öğrenci konseyindeki sevgili arkadaşlarım tüm işleri bana yıkmıştı. Hem herkesi 3lü ve 2li olarak ayırmam gerekiyordu hem de çocukça olduğunu düşündüğüm oturma düzenini hazırlamam gerekiyordu. Tamam bu biraz işime geldi çünkü Sunghoon'a söz vermiştim jake ile oturmasını sağlayacağıma dair. Sözümü de tuttum. Ama yine de oturma düzeni işi çok saçma. Kimin kiminle oturduğun ne önemi var?
Gerçi ne kadar söylensem bile öğrenci konseyinde olmayı seviyorum çünkü çoğu zaman bu durum işime geliyor. En basitinden kantinci abla beni örnek öğrenci olarak gördüğü için bana bedavaya tost veriyordu. Param olsa bile bedavaya veriyordu. Ayrıca ne derler bilirsiniz: bedava mal baldan tatlıdır. Her neyse.
Sanırım saat 06.00'dan beri okuldayım. Şuan saat 06.48 otobüsler saat 07.00'da kalkacak ve Soobin hâlâ gelmedi. Aslında son zamanlarda Soobin'e neden bu kadar taktım hiçbir fikrim yok. Yani hoşlanıyor muyum yoksa sadece dış görünüşü mü hoşuma gidiyor bilmiyorum. Ama Soobin'de hoşuma giden bir şeyler olduğunu biliyorum.
Soobin hakkında merak ettiğim bir sürü şey var. Bunların en başında Daniel ile arasındaki ilişki geliyor. Onun haricinde nasıl bir çocukluk geçirdiğini merak ediyorum. Nelerden hoşlandığını merak ediyorum. Boş zamanlarında ne yaptığını merak ediyorum. Her şeyini merak ediyorum.
Bu geziye gelmesini istememin nedeni onunla vakit geçirip ona karşı ne hissettiğimi anlayabilirim diye düşünmem.
Hem oturma düzeninde hem de beraber kalınacak odada soobin ve kendimi eşleştirdim. Bencillik mi bilmiyorum bence bencillik değil. Alt tarafı arkadaşlarıyla birlikte olması yerine benimle birlikte olmasını istedim. Böyle diyince biraz bencillik gibi duruyormuş.
Gideceğimiz yer Jeju Adası. Bulunduğumuz yerden 1 saat 50 dakika uzaklıkta. Bu da demek oluyor ki 1 saat 50 dakika boyunca soobin ile vakit geçirebilirim. Şuan aklımda saadece Soobin ile nasıl daha yakın olabilirim bunu planlamak var.
Direkt dudağına mı yapışsam?
Şaka.
Gerçekten şakaydı.
Kendi kendime konuşmayı sonlandırıp kafamı sağa çevirdiğim zaman sonunda Soobin'in geldiğini gördüm. Çok şükür. Ölmüş babaannemin mezardan dirilip gelmesini beklesem daha az beklemiş olurdum.
Tamam bu biraz abartıydı. Soobin'de beni görmüş olacak ki yanıma doğru geliyordu.
Yanıma geldiğinde gülümseyerek konuşmaya başladım.
"Günaydın Soobin bir an hiç gelmeyeceksin sandım."
"Aslında uyumayı tercih edip gelmeyecektim ama aklıma sana gelirim dediğim geldi ben de sözümde durmak için geldim." diye açıklama yaptı Soobin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KDK misin aq | Yeonbin
Fiksi Penggemar[Tamamlandı] @yawnzzn: tweetlerimi alintilayip yazim yalnislarimi duzeltmeyi kesmeyi dusunmuyormusun aminakoyim @soobigbiri ↪️ @soobigbiri: yalnis degil yanlis ayrica musun ayri yaziliyor beyin loblarini siktigim #200623 - yazilmaya başlandı #06082...