Tarih: 21 Mayıs 2023
Saat: 18.07
Yer: Soobin'in EviYeonjun'un Anlatımı
Şuan Soobin'in evindeyim. Gündüz beni babaannesi ile halasıyla tanıştırmak istediğini söylemişti ve tanışalı yaklaşık bir saat oldu. -Siz bunu okumadınız ama olsun her şeyi bilmenize gerek yok.-
Başta babaannesi bir kız yerine erkek gördüğü için şaşırmıştı ama sonra sevdi beni sanırım. Umarım sevmiştir yoksa nasıl evleneceğiz Soobinle?
Soobin'in evine geldiğim zaman bir 30 dakika falan sohbet etmiştik. Babaannesi, Soobin'in küçüklük resimlerinin olduğu bir albümü eline alıp bana bir sürü küçük soobin fotoğrafı gösterdi. Küçüklüğünden belliymiş yakışıklı olacağı.
Fotoğrafların yanı sıra Soobin'in küçüklüğüne ait bir sürü anı öğrendim. Hepsi birbirinden komik anılardı.
Daha sonra yemek yemek için sofraya geçmiştik. Heyecandan midem bulanıyordu bu yüzden pek bir şey yiyemedim.
Soobin masadayken bilerek bardağımı devirdi ve bardaktaki suyun üzerime dökülmesine neden oldu.
Neden bilerek diyorum çünkü bilerek yaptığı çok belliydi. Suyu üzerime döktükten sonra 'Çok özür dilerim Yeonjun kolum çarptı' demesinden bile bilerek yaptığı anlaşılır.
Daha sonra peçete ile üzerimi silmeye çalışmasından bahsetmiyorum bile.
Yemek yememiz pek uzun sürmedi, sofrayı toplama konusunda Soobin'in halasına yardım edecektim ama Soobin kolumdan çeke çeke beni odasına götürmüştü. Daha sonra bana giymem için kendi eşofmanını vermişti.
Şuan da odasındaydım işte. Soobin aşağıda halasına yardım ederken ben onun odasında, onun yatağında oturup odasını inceliyordum.
Genel olarak kahverengi tonları ağırlıklı bir odası vardı. Odanın bir duvarında boydan boya raflı dolap vardı, rafların çoğunda kitap bazı raflarda ise çerçeve içinde fotoğraflar vardı.
Yavaş bir şekilde yataktan kalkıp raflı dolabın yanına gitmeye başladım.
Bir sürü fotoğraf vardı. Çoğunda bir adam ve bir çocuk var. Büyük ihtimalle soobin ve babasıydı. Babasıyla bir sürü fotoğrafı varken neden annesiyle yoktu? Annem küçükken öldü demişti ama bir tane bile birlikte fotoğrafları yok mu gerçekten?
Babası ile olan fotoğrafını incelerken dikkatimi başka bir fotoğraf çekmişti. Fotoğrafın içinde olduğu çerçevesi elime alıp incelemeye başladım. İki tane küçük erkek çocuk. Birinin Soobin olduğu belli ama diğer çocuk kim?
"Neye bakıyorsun?" Soobin'in sesiyle odanın kapısına doğru döndüm.
"Soobin, bu çocuk kim?"
Sorduğum soruya karşılık olarak Soobin odanın kapısını kapatıp yanıma geldi. Fotoğrafı eline aldı.
"Daniel, grupta dedim ya çocukluk arkadaşım diye."
"Sen ciddi miydin? Ben Taehyun'un sorusundan kaçmak için şaka yapıyorsun sanmıştım."
"Yeonjun bazen gerçekten aptal olup olmadığını sorgulamama neden oluyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KDK misin aq | Yeonbin
Fanfiction[Tamamlandı] @yawnzzn: tweetlerimi alintilayip yazim yalnislarimi duzeltmeyi kesmeyi dusunmuyormusun aminakoyim @soobigbiri ↪️ @soobigbiri: yalnis degil yanlis ayrica musun ayri yaziliyor beyin loblarini siktigim #200623 - yazilmaya başlandı #06082...