zamanımız, bangkok___________________________________________________
________Not: yorum atarsanız, bölümleri daha hızlı atmaya çalışacağım. ❁ ↓
gulf, ışıklı ayakkabılarının çıkardığı sesle, yavaş yavaş yürüyüp tüm raflarda geziniyordu. avmnin içindeki bu küçük dükkan adeta gulfu büyülüyordu. içindeki her şey ona hitap ediyordu.
telefonda sinirli sinirli konuşan mewi bile fark etmiyordu. mew dükkanın raflarında ki özel üğretim emziklerinin yanından geçtikten sonra durdu. aslında durmak zorunda kaldı. çünkü gulf o rafta kalmıştı. arkasını dönüp gulfa baktı. uzun uzun emzikleri inceliyordu gulf. gözlerini kısmış, oradaki en parlak en güzel emziği izliyordu.
"gulf, buraya gel sana bez alıp çıkacağız."
gulf hemen mewin yanına koştu ve onu ellerinden sıkıca tutarak tekrar emziklerin olduğu rafa sürükledi.
"mew, bu emziği istiyorum bana alır mısın."
mew emziği uzunca inceledi ve gulfa döndü.
"hayır çünkü evde yeterince var bebeğim."
Gulf huysuzca kaşlarını çattı. Neden almıyordu sanki? Alt tarafı bir emzikti. Neden daha fazla emziği olanazdı ki?
"Banane! Ben bunu da istiyorum mew lütfen! Evdekiler Güzel değiller! Bu emzik çok çook çooook güzel!"
Dudaklarını büzerek yalvaran bakışlarla mewe baktı. Mew ise kaşlarını çattı ve gulfun bileğini tutarak onu o raftan sürükleyerek uzaklaştırdı. Gulf ise tepindi ve ağlamaya başladı. Mew bundan nefret ediyordu. Neyden mi? Gulfun istediği bir şeyi yaptırabilmek için sürekli ağlamasından. Ama bu sefer mew yapmayacaktı. Evde bir çekmece dolusu emzik vardı. Yeni bir tane emziğe gerek yoktu. Mew gulfu kucağına aldı ve sakinleştirmek için yanağını okşadı.
"Hayır dedim gulf, o emziği alamayız. Tamam mı? Ayrıca her istediğini yaptırmak için ağlamayı kes artık." Mew, gulfu ikna edebileceğini umuyordu. Ama gulfun ağlaması, ger geçen saniye şiddetleniyordu. Mew gulfun ağzına yakasına tutturulmuş emziği soktu ve en yakında ki bez rafına yürüdü. Gulf ise şiddetle ağlamaya devam ediyordu ve emziği ağzından atmak için çabalıyordu. Mew iç çekti ve bir paket bez alıp kasaya ilerledi. Bezin parasını ödedi ve mağazadan ayrıldı.
Gulf ise mağazadan ayrılırken küçük parmaklarını mağazaya doğru uzattı ve dudağını büzdü. Çocuksu ve biraz da acılı bir sesle mırıldandı. "Emzik..."
Mew, gulfu arka koltuğa oturttuğunda gulf hayal kırıklığı ile inledi. Huysuz bir çocuk gibi kollarını göğsünde birleştirdi. "Kötü mew! Bana hiç emzik almıyor! Seninle bir daha konuşmayacağım! Pis mew!" Hayal kırıklığı ile mew'e söylenirken mew sadece gülmekle yetindi.
En sonunda eve geldiklerinde, mew kucağında ki gulfla eğilip onun çıtçıtlı ayakkabılarını çıkarttı. Gulf huysuzdu ve hala sinirliydi. Mew gulfu eve soktuğunda gulf ofladı. Mew gulfu çizgi film izlemesi için salona bıraktı ve mama hazırlamaya gitti. Gulf ise normalde yasak olduğunu bildiği halde ayaklarının üzerinde dikildi ve masanın üzerinde ki 'kumandayı' eline aldı. Ardından çocuk kanalını değiştirdi. Mew onu sinirlendirmişti, bu yüzden intikam alması gerekiyordu.
Kanalları sırasıyla geçti, o sırada bir belgesele denk geldi. Bu belgesel oldukça ilgi çekiciydi. Gulf belgeselin içeriğine bakmak için gözlerini ekranın köşesinde ki harflerde gezdirdi. Ancak, gulf okuma yazma bilmiyordu. Daha önce hiç öğrenmemişti. Doğrusu mew, gulfun okuma yazma öğrenmesine gerek olmadığını düşündüğü için öğretmemişti. Gulf umursamadı ve belgeseli izlemeye başladı.
Yaklaşık yarım saat kadar sonra mew, gulfa yemek yedirmek için onu almaya gelmişti. Ancak kesinlikle Salona girdiğinde bacaklarını kendine çekip ağlayan ve titreyen küçük bir beden beklemiyordu. Şaşkınlıkla gulfa baktı. Şaşkınlığı saniyeler içinde endişeye ve tedirginliğe dönüşmüştü. Koşup gulfu kucağına aldı ve yaşlar içinde kalmış yüzünü öptü.
"Gulf, neden ağlıyorsun birtanem?!" Gulf burnunu çekti ve mew'e suçlulukla baktı. Kafasını mewin omzuna gömdü ve parmağını kaldırıp televizyonu işaret etti. Mew kafasını o yöne çevirdiğinde gözleri şaşkınlıkla büyüdü. Bu bir belgeseldi; ama sıradan bir belgesel değildi. Cinayet belgeseliydi. Taylandta kanallar, genellikle rahatsız edici unsurları sansürlemezlerdi. Olduğu gibi yayınlanırdı.
.
.
.Gulf şimdi, cezasını çekiyordu. Mewin kucağında En sevdiği çizgi filmi seyredip en lezzetli mamayı yiyordu. Ceza bumuydu yani?
Mew gulfun yanağını öptü ve onu yere bıraktı. Ardından salondan çıkıp mutfağa geri döndü. Gulf ise mewin bıraktığı pozisyonda kaldı. Yakınlarda ki oyuncaklarıyla oynadı. Elini bir tık uzakta olan oyuncağını almak için uzattı ama oyuncağı tutamadı. Ardından pişmanlık içinde yüzünü astırdı. Belki de uslu olsaydı, cezasını çekmek ve bacağına yapılan iğneler yüzünden yürüyememek yerine ayağa kalkıp oyuncağına uzanabilirdi.
__________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Back to Black | MewGulf | daddy kink
ФанфикDaddy kink, Ageplay✓ Ailesini kaybeden Gulf'un, 8 senedir tek ailesi Mew'dir. Mewgulf✓ Cinsellik,Argo,kendine zarar verme ve benzerleri vardır rahatsız olacaksanız okumayın lütfen.