lütfen yorumm
__________________________________yavasca durulayarak yıkadığı tabaklara bir göz attı ve başındaki güneşten dolayı rahatsızca kıpırdandı. bu gün geçtikçe zorlaşıyordu. ve zorlukların üstesinden gelmezse günün sonunda ne olacağı aşikârdı.
sakince ayağa kalktı ve bahceyi sulamaya başladı. sacı birbirine girmiş topraklıydı. eve girmesine izin yoktu. içerden gelen ağlama sesleri ile musluğu kapattı ve kapıya doğru yürüdü. terliklerini çıkararak içeri girdi ve koridorun sonundaki kapıdan yavasca kafasını içeri soktu.
"KES SESINI DİYORUM!"
ağlayan bebeğe bağıran kadını ve odayı süzmeye başlamıştı."SENI KUCAĞIMA ALMAYACAĞIM AĞLAMAYI KES ARTIK!"
bebek kesintisiz ağlamaya devam ediyordu aç ve sevgiye muhtaç gözüküyordu."HEY! GULF! GEL VE BİR İŞE YARA!"
kadın kapıdan gulfa bağırarak çıkmıştı.gulf sesini çıkarmayarak içeri yürümüş ve sessizce bebegi kucagına almıştı. bebek gulfun kucagında aglamayı kesmişti. gulf yataga oturarak bebegi beslemeye başlamıştı. bebegi beslerken kaldığı evi tekrarden gözden geçirmişti. gerçekten eskiydi her yeri catlaklıydı ve ev boyalı değildi. bugün yaş günüydü ama kimse nin haberi bile yoktu. kendini yeniden işe yaramaz bir ucube gibi hissetmişti. bu hisse alışmıştı ama yinede üzücüydü.
küçük bebeği izlemeye devam etmiş hepsini bitirdiğinden ve doydugundan emin oldugunda onu uyutmuştu.
odadan çıkıp mutfağa giderek yemek yapmaya başlamıştı. kocasının istediği yemek listesini gözden geçirmişti. çok yorgundu fakat yorgun olması bu listenin gerçekliğini değiştirmiyordu.
*
saat 8 i gösterirken gulf sofrayı kurmuştu 6 farklı yemek yapmayı başarmıştı.
sonunda kapı çaldığında kadın koşarak kapıyı açmıştı. bam içeri girerek kadının yanagına bir öpücük bırakmıştı. gulf yanagındaki koca tokat ile onları izliyordu. kadın gulf a tokat atarak yemegi kendisinin yaptığını söylemesini istemişti. kadın gulftan 4 yaş buyuktu ve eli çok ağırdı. gulf kadından gerçekten korkuyordu.
sofraya oturduklarında Bam, yayılarak kadın ile konuluyordu. kadın gülümseyerek yemeği nasıl yaptığını anlatmıştı. gulf masanın en köşesinde sessizce onları dinliyordu. Bam yavasca ama sertce gulfa dönmüştü. "ee gulf, srn ne yaptın?" gulf sessizce bir şey söylemeden elleri ile oynamaya devam etmişti. Bam sinirlice tekrar sormuştu "gulf, ne yaptığını sordum" tekrar cevap almayınca ayaga kalkarak masaya yumruğunu vurmuştu. "GULF LANET OLASI KOCA GÜNDE NE YAPTIN?" gulf korkakca başını kaldırmıştı ama tekrar cevap verememişti. Bam sinirle fırlayarak kemerini çıkarmış ve gulfu dövmeye başlamıştı. dönerken ona ettiği küfürler ve acı cığlıklar odayı sarmalamıştı. kadın tekrardan bu manzarayı izliyordu. tepkisiz ve kayıtsız şekilde gulfun çığlıklarını dinliyordu. Bam ın gulf a her vuruşunda gulfun ruhu parcalanıyordu. gulf sürünerek kacmaya çalışıyordu fakat adam her seferinde boğazından tutarak yeniden onu eski yerine sürüklüyordu.
böyle böyle 1 saat gecmişti. gulf acıyla yeri siliyor kadın ve Bam gülüşerek yemeklerini yiyorlardı. hiçbir şey yaşanmamış gibiydi. gulf yeri kan ettiği için yeri siliyordu. saçları , üstü agzı yüzü her yeri kan içindeydi. yerler kan olduğu için de yemek yememe cezası almıştı. gerçekten bugünün daha iyi olacagını düşünmüştü oysaki her günü cehennem gibiyken.
ağlama sesleri ile kalkarak odaya gitmişti. beyazlar içindeki ağlayan bebeği kanlar içinde almaya kıyamamıştı. ışığı kapatarak bebeğin beşiğinin ucuna oturmuş ve sessizce ninni söylemeye başlamıştı. gulf un korkudan sessiz çıkan sesi bir kaç dakika sonra bebeğin ağlamayı kesmesi ile tüm odaya yayılmıştı. bebek gulf un huzur veren sesi ile uykuya dalmıştı. gulf da yorgunluktan kalkamamış ve dakikalar sonra uyuya kalmıştı...
_________________________________________
hikayeyi beğeniyor musunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Back to Black | MewGulf | daddy kink
FanficDaddy kink, Ageplay✓ Ailesini kaybeden Gulf'un, 8 senedir tek ailesi Mew'dir. Mewgulf✓ Cinsellik,Argo,kendine zarar verme ve benzerleri vardır rahatsız olacaksanız okumayın lütfen.