2.

11 1 0
                                    

Ally:
Ik loop uit bed en doe mijn pantoffels en badjas aan.als ik deze reeds aan heb loop ik naar beneden."goeiemorgen mama."zeg ik terwijl ik haar een zoen geef op haar kaak."goedemorgen all,goed geslapen?"
"Ja mama."lieg ik.ik wil namelijk niet dat mijn mama iets weet over de pesterijen.
"Ik denk dat ik maar eens naar mijn werk vertrek ally."ik geef mijn moeder nog kus op haar wang en loop naar boven.
Ik loop naar mijn kamer en kijk wat ik ga aandoen.ik kies voor mijn zwarte skinny jeans een Bordeaux muts en een wit bloesje.ik denk meteen aan mijn pesters.ze enige reden waarom ze mij pesten is omdat ik geen merkkledij draag.o begrijp me niet verkeerd we kunnen het betalen alleen ik draag het nooit want ik ben niet echt iemand die nog al bezig is met al die shit.mijn 2 oudere broers lukas en Sebastiaan dragen het wel.mijn ouders willen dat we naar klassieke muziek luisteren.ik HAAT klassieke muziek!ik houd van punk rock.en van 5seconds of summer ik luister altijd stiekem naar hun muziek.
Ik pak mijn schoolgerief en mijn iPhone en loop naar beneden.beneden zie ik Sebastiaan zitten in de zetel."uhm seba moet je je niet klaarmaken?".
"Neen zusje,ik voel me niet zo goed en blijf gewoon lekker thuis."
"Ow,oke waar is Louis?"
"Louis is al door,hij zij dat hij te lang moest wachten op jou."grinikte mijn broer.
"Ok tot vanavond seba."

Ik loop naar de voordeur en doe mijn zwarte all stars aan.ik doe de deur open en ga naar buiten.mi fiets stond nog vooraan dus loop ik naar voor pak mijn fiets en fiets naar school.

Sorry als dit zo'n kort hoofdstukje het volgende zal langer zijn!like en vote?💗zeggen jullie wat jullie ervan vinden?

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 13, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

SecretsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu