HazelÖzetle, kendim aptal durumuna düşürmekte üstüme yoktur.
Jhos Im le asla çıkmamayı nasıl başardığım ise tek cümleyle açıklayabilirim: onun karşısında kendimi tamamen sevgili oldurtmıycak biri gibi gösterdim.
Mesela ben on sekiz, o da yirmi yaşındayken tanıştığımızda ayakkabılarına kusmuştum.
Ortamdaki kimseyi şaşırtmıycak bir şekilde (ve "hazel "ikinci maddeye tutarlı olarak) o geceye dair hiçbirşey hatırlamıyorum ama emin olun, Josh her şeyi hatırlıyor.
Söylediğine göre ilk gerçek üniverste partime katıldıktan sadece birkaç dakika sonra katlanır bir içki masasını devirmiş ve partinin geri kalanını diğer birinci sınıf öğrencilerinin yanında,
içimdeki mahcubiyeti ucuz alkolle boğabileceğim o utanç köşesinde geçirmiştim.
Jhos bu hikâyeyi ne zaman anlatsa, ayakkabılarına kusmadan hemen önce sarhoş bir şekilde cilvelenerek,
"bugüne kadar gördüğüm en çekici adamsın ve bu gece seninle seks yapmaktan onur duyarım" dediğimi vurgulamayı da ihmal etmez.
Karşılığında aldığım o korkunç sesizliğin acısını, Tony Biayl' nin karın kaslarından portakal likörü shotları atarak silmeye çalışmıştım .
Ve beş dakika sonra, Jhos dahil herşeyin üzerine kusyordum.
Sadece buda değil.
Bir yıl sonra ben ikinci sınıfken Jhos son senesindeydi.
Geçen bir yıl içerisinde likörün shot atmaya uygun bir içki olmadığını ve kapı koluna asılan çorap oda arkadaşınızın seviştği ve içeri girmeniz gerektiği anlamına geldiğin öğrenmiştim.
Fakat maalesef Josh çorap meselesinden, ben de Jhos' ın yıldız oyun kurucusu olan ve o sırada hunharca sevişmekte olduğum
Mike stedermeir'le oda arkadaşı olduğundan bihaberdik o sırada sevişyor olmaktan söz ediyorum... Tam da bu sebeple, Jhos'la ikinci karşılaşmamız ,
Odasına girip de beni çırılçıplak bir şekilde koltuğun üzerine eğilmiş halde bulmasıyla gerçekleşmişti.
Ama bana sorarsanız verebilceğim en güzel örnek, e-posta kazası olarak adlandırdığımız o olaydır.
İkinci yılımın bahar dönemide, Jhos asistan olarak anatomi dersime giriyordu. O âna dek onun ne kadar yakışıklı olduğunu bilsem de gerçekten harika biri olduğundan habersizdim.
Geride kalan öğrencilere yardımcı olabilmek için ekstra mesai yapıyor,eski notlarını bizimle paylaşıyor , sınavlardan önce kafelerde bizler için etütler düzenliyordu.
Zekiydi, komikti ve asla olmayacağım kadar rahat bir tipti.
Hepimiz ona abayı yakmıştık ama benim için durum daha ciddiydi: Josh Im benim için kusursuz kelimesinin karşılığı hâline gelmişti.
Onunla arkadaş olamk istiyordum.
Yirmilik dişlerimi yeni çektirmiştim.
Öncesinde beni bunun çok basit bir işlem olduğuna ikna etmişlerdi: birkaç diş çekilecek, birkaç ağırı kesici içilecek ve konu kapanacaktı.
Ama sıkıntı şu ki dişlerim gömülü durmdaydı ve çekme işlemi için uyutulmam gerekmişti.
Daha sonrasında evde ağırı kesicilerin etkisiyle kan ter içinde, ağzımda acı verici oyuklar ve yanaklarımı.
Dolduran pamuk tambolarla uyanmışken, iki gün içinde teslim etemek zorunda olduğum ödevim olduğunu hatırlıyarak telaşa kapıldım
Annem benim yerime düzgün bir metin yazmayı önersede, teklifini duymazdan geldim ve şu anda çerçeveletmiş bir hâlde Jhos'ın banyosunda asılı olan e -postayı yazdım:
Sevgili Josh.,
Derste bize ödevlerimizi sna gönderirsk göz atacağını söylemiştn.
Ödevimi sana göndermk istediğim için takvimine bile not almıştı. Ama bütün yirmilik dişlerimi çektirmem gerkti. Bu derse çok emek verdm ve B aldım (!!!). Sen çok zekisin ve bana yardım edersen dha bşrılı olacağımı bilyrum bir kaç gün ek süre alabilir miyim???? İlaçlar yüzünden pek iyi hissetmiyorum ve her öğrenciye ek süre vermiyceğini biliyorum
Ama eğer benim için bnu yaparsan bundan sonra ne zaman bir dilek havuzu görsm dilek hakkımı senin için kulanırım.
Seni seviyorum
Hazel Bradford(sen bana haley demiştn ama dım hazel ama sorun yk bu yüzden utanıp kendni çok ta kötü hissetme)Josh bana yazdığı cevabı da çerçeveletip benim e-postamın hemen altına astı tabii:
Haley-değil-hazel
Sana ek süre verebilirim.
Ve merak ehme sonuçta ayakkabılarına kusmuş ya da
Koltuğun üzerinde çırılçıplak
Yuvarlanmış değilim
Joshİşte o anda, Josh'la çok yakın Arkadaş olmanın kaderimizde yazdığını ve bunu asla ama asla onunla yatmaya çalışarak bizmamam gerektiğini anlamıştım.
Fakat ne yazık ki o mezun oldu ve aslında onunla yatmanın hiçbir şeyi bozmıycağını fark ettim çünkü onu tekrar görene kadar aradan nerdeyse on sene geçecekti.
Geçen süre zarfında kendimi toparladığımı ve onun da haley -değil-hazel bradford'u unutmuş olduğunu düşunyor olabilirsiniz.
Ama yanılyorsunuz.
İnstagram : vennsa_night