Tatile gitme fikri kimden çıktı bilmiyorum ama arabayı en başından beri bana kullandırıp yol boyunca yarın yokmuş gibi uyuyacaklarını biliyordum.Kendimi enayi gibi hissediyorum.
Yakıtın azaldığını fark ettiğimde oflayarak yakınlarda bir benzinci var mı diye navigasyona baktım. Benzin oraya kadar yeter sanırım.
Ben burada acı çekerken bu orospu evlatları horlaya horlaya uyuyamaz.
Korna sesinin gazabına uğrayın.
"ANANI SİKEYİM NE OLUYOR!?"
Kahkahalar eşliğinde gülerken yanımda oturan koltuk prensesi Chigiri enseme sertçe vurduğundan susmam gerektiğini fark ettim.
"Karasu piçi. Bir araba sür dedik kırk yıl laf ettin. Şimdi de uykumuza mı göz koyuyorsun?!"
Omuz silktim. Arkadaki davarlar hâlâ uyuyorlardı.
"Uykun hafifse ben ne yapayım prenses?"
Eliyle boynunu ovuşturduğunda muhtemelen boynu tutulmuştu.
"Karasu koltuğunu biraz daha öne itsene..."
Başımı hafifçe arkaya çevirdiğimde gördüğüm manzara ağlamama neden olacaktı.
Kunigami en alta serilmiş üstüne Bachira uzanmış onun üstünde Shidou yatarken en üste Nagi yerleşmişti.
"Nagi kalksana piç Bachira can çekişmekten morarmış!"
Chigiri de arkaya baktığında gözleri öfkeyle büyümüştü. Nagi'nin götüne bir çimdik attı ve bağırdı.
"Kalkın lan sevgilimin üstünden ırz düşmanları!"
Nagi çimdiğin verdiği acıyla yerinden sıçrarken diğerlerini de zor yolla uyandırmıştı.
"Heryerim tutulmuş..."
diye gerindi Kunigami. Chigiri kollarını birbirine kavuştururken konuştu.
"Üç kişiyi üstüne katarak yatarsan tutulursun."
"Kıskanmış prensesim."
"Sallama zebella!"
Saçma salak kavgalarına göz devirirken direksiyonu sağa çevirdim. En yakın benzincide duracaktım.
"Kavga edip de başımı şişirmeyin benim. Zaten bu davarlar tutturdu sevgilimizle buluşacağız diye. Ne haddinize sizin ortak tatil planı yapmak? Hadi yaptınız, beni neden sürüklüyorsunuz?"
Bachira gülerek öne uzandı ve Karasu'nun zaten karışık olan saçlarını karıştırdı.
"Tabito-chan yine modunda! Hatırlatırım ki benim ehliyetim yok. Nagi araba sürerken uyuyakalır. Chigiri yolda Kunigami ile kavga ederken bizi uçurumdan atar. Shidou Sae'yi göremediği için kişilik değiştirdi depresyonda orospu çocuğu. Yani en mantıklı seçenek sensin!"
"Ehliyetimi aldığım günü sikeyim..."
dedim arabayı park ederken.
"Bir şey istiyor musunuz?"
Nagi ağzını açtığında bana bir liste kilitleyeceğini anlamıştım. Bu nedenle ona nah çektim ve hızlıca arabadan indim.
"Ne kadarlık koyayım abime?"
Bu nasıl soru amına koyayım?
"Fulle depoyu kardeşim."
Bana verdiği fiş ile içeri girdim. Bizimkilere normalde günahımı vermem ama yol boyunca çenelerini çekmemek için birer içecek ve sakız alacaktım. Kollarım içeceklerle doluyken dolabın kapağını kapatmaya çalışıyordum.