"SAEEEE!!"Shidou... Shidou... Shidou... Bilmiyor ki onun eşyalarını arabadan kimse indirmeyecek.
İki öpüşsünler de kafası yerine gelsin herifin. Çıldıracağım yoksa.
"Yoichi! Yolda neler oldu bir bilsen!"
Bachira hevesle sevgilisine koşarken yemin ederim uçan tekme atacak zannettim. Böyle bir koşuş yok. Götü kurtarmak için bile bu kadar depar atamazsın.
"Reo...Taşısana beni."
E yuh. Çocuğun üstüne bıraktı kendini rezil herif. Chigiri zaten Kunigami'nin koluna girdi gitti.
Lan.
Otoya nerede?
"Otoya neredesin pezevenk?"
"Ne bağırıyorsun amına koyduğumun hondası. Eşyaları taşımana yardım edecektim arkadayım."
Bir dakika... Birisi bana yardım ediyor?
Ben sevdim bu çocuğu.
"İyi bekle tek taşıyamazsın zaten."
Bende arabanın bagajına doğru yöneldiğimde bir de ne göreyim? Otoya arkalarda kalan şeyleri almak için eğilmiş. Göt açıkta karpuz gibi.
Ama itiraf etmeliyim ki 10/10 götü var.
Yani şimdi gönül isterdi çak bir tane yer gök inlesin. Hani, neden olmasın?
"Lan!"
Yaptın yapacağını Tabito.
"Önce kaçırdın şimdi de ırzıma mı geçiyorsun? Sırada organlarımı mı satacaksın?"
Paranoyak çıktı bu da amına koyim.
"Eğilmeseydin öyle."
"Kıskandın mı şimdide piç?"
Yani kıskandın mı yoksa başka bir şey mi diye bana sorduğunda tabi ki de sana başka bir nedeni olduğunu söylemek isterdim ama ağzımdan çıkan şey beni de şaşırttı.
"Azdım."
"Ödlek baban mıymıntı anan adına yemin et."
Ne diyorsun? Ne diyorsun orospu çocuğu?
"Yemin edersen bir düşünürüm seni."
Oha beni mi? Beni? Karasu Tabito'yu? Kızların gözdesi erkeklerin düşmanı gaylerin hamalı olan?
E süper.
"İki gözüm önüme aksın."
Bizim şerefsizlerin eşyalarını yüklenirken göz devirdi.
"Götüme bakmaktan akacak zaten."
Ben bunu Aiku denen adamdan kurtardım yaptığı nankörlüğe bak ya. Bir göt uğruna bu kadar laf etmemelisin Otoya. Trip mi yapıyor anlamadım ki?
Ben de birkaç eşya aldım ve arabanın kapısını kapatıp kilitledim. Geçen tatile geldiğimizde birisi Bachira'nın boxerını çalmıştı. O nedenle iki dakika dahi olsun açık tutamıyorum arabayı.
Boxerlar bile pahalı.
Yukarı çıkıp herkesin eşyalarını benim odama taşıdık. Bir de ayrı ayrı odalarına mı dağıtacaktım?
"Benim kıyafetim yok bu arada."
Doğru ya, ben bunu rastgele getirdim buraya.
"Boyun kaç senin?"
Tahminen 1.75 civarında. Benden kısa yani, koymuşum.
"1.77"
Yakın sallamışım.