5.zavarba jőve

205 11 2
                                    

-"ismét lefagytam és tök hülye képet vághattam"-

-A Tokio Hotel tagja? Dehát az nem lehet akkor magán iskolába kéne járnod meg más hasonló.
-Tom: magániskolába járok. Csak beugrottam egy hétre körbenézni.
-Akkor ezért nem voltál ismerős.
-Tom: meglehet
-És mi van a többi taggal?
-Tom: bemutassalak nekik?
-Na várj egy kicsit ez most nehéz felfognom szóval kimegyek rágyujtani.
-Tom: jövök veled.
-kérsz egy szálat?
-Tom: elfogadom.

Tom elszívott egyet majd bement. én még egy kis ideig kint ültem mert nagyon zavarba voltam hogy a Tokio hotel egyik tagja a házamba van, a tag akiért már több mint 5 éve rajongok és én hülye nem ismertem fel.
Eközben tom leült az ágyamra elővette a telefonját és valakivel irogatott.

/Üzenetek/

-Bill: Tom mégis hol vagy?
-Tom: Annánál
-Gustav: az ki?
-Georg: igen az kii?
-Tom: majd elmondom csak gyertek át.
Kulcs utca 34.
-Georg: az nincs is messze
-Gustav: indulunk
-Bill: jó ott tali.

/Valóvilág/

-Tom: figyu anna hol találom a mosdót?
-az ajtó mögött
-Tom: jah köszi.

Tom bement a mosdoba én leültem az asztalomhoz. Elkezdtem rajzolni de annyira beleégett a fejembe tom kigyurt teste hogy csak azt tudtam rajzolni. Gyorsan kitéptem a lapot és eldoptam majd elővettem a fülhalgatóm. Épp az eggyik kedvenc zeném szólt így elkeztem hangosan énekelni mintha rajtamkívül senki nem lenne a házba. "What is love baby don't hurt me don't hurt me no more.."
Mire véget ért a dal a következő a monsoon volt. Olyan hangosan ment a zene hogy meg se hallottam hogy Tom kijött a mosdoból. Tervezgettem tovább a ruhákat egyszer csak valaki hátammögé ált és előre hajolt az arcomba. Azok mogyoróbarna szemek az a jóképű arc az ajkunk nagyon közel volt egymáshoz de még nem ért össze.

Első Látásra Beléd ZúgtamOnde histórias criam vida. Descubra agora