Hello, Hallo, Hola and Привет !
My Russian and German are not that good yet, so give me some time 🥲I just wanted to say thank you for at least giving my book while my first riding attention. It's not that much, but I'd still like to thank you guys <3 School has started and I will be using my school Chromebook to write my stories out so it can be better. Just wait till tomorrow!!
That's just a little update. Have a good day and take your meds if needed luv y'all !!
Ich wollte mich nur dafür bedanken, dass du mir bei meiner ersten Reitaufmerksamkeit zumindest mein Buch geschenkt hast. Es ist nicht so viel, aber ich möchte mich trotzdem bei euch bedanken <3 Die Schule hat begonnen und ich werde mein Schul-Chromebook verwenden, um meine Geschichten aufzuschreiben, damit es besser wird. Warte einfach bis morgen!!
Das ist nur ein kleines Update. Ich wünsche Ihnen einen schönen Tag und nehmen Sie bei Bedarf Ihre Medikamente ein, liebe Leute!!
Solo quería agradecerte por al menos prestar atención a mi libro mientras montaba por primera vez. No es mucho, pero aún así me gustaría agradecerles a ustedes <3 La escuela ha comenzado y usaré mi Chromebook escolar para escribir mis historias para que pueda ser mejor. Solo espera hasta mañana!!
Eso es solo una pequeña actualización. ¡Que tengan un buen día y tomen sus medicamentos si es necesario, amor!
Я просто хотел поблагодарить вас хотя бы за то, что вы обратили внимание на мою книгу во время первой поездки. Это немного, но я все равно хотел бы поблагодарить вас, ребята <3 Школа началась, и я буду использовать свой школьный Chromebook, чтобы писать свои истории, чтобы стать лучше. Просто подожди до завтра!!
Это просто небольшое обновление. Хорошего дня и принимай лекарства, если нужно, дорогая!
YOU ARE READING
|| Gay military men sex || Cod mxm ghostsoap plus more!! ||
FanfictionIt's just smut- but will take time soo yeah || ART/COVER CREDIT :CHATSKAJA ON X || Btw this is my first time writing this type of stuff soooo BARE WITH ME 😭🙏🏼