two

34 7 1
                                    

Sorry kızlar biraz geç geldi ama sıkıntı yok sanırım biraz fikirsiz kaldım

İyi okumalarrr!

-
Jisung anın şokuyla tokat yapmıştırdı karşısındakine.

"Ayıp, sen ilkten böyle yapıyorsan seninle daha çok uğraşacağım"

Yola koyulmuşlardı Bay Lee camdan dışarıya bakıyor ara sırada telefonuna bakıyordu.

Yol uzuna benziyordu Jisung'un uykusu da geliyordu. Araba yolculuklarını severdi.

Dışarıya bakıp düşüncelere dalarken gözlerini kapadı şirin çocuk.

-
Jisung uyandığında tanımadığı bir yerdeydi. Ve beyaz örtüleri olan bir yatakta uyuyordu. Üstündekilerin değiştiğini fark ettiğinde biraz panik yapmıştı.

Üstünde beyaz uzun bir gömlek altında da kısa bir şort vardı.

Odanın içinde banyo olduğunu düşündüğü yere girdi elini yüzünü yıkayıp çıktı.

Odanın kapısına yöneldi açtığındaysa kocaman bir koridor vardı. Merdivenleri bulup aşağı indi merdivenler direk mutfağın önüne çıkıyordu.

Mutfakta Bay Lee'yi görmeyi planlamıyordu. Tam merdivenlerden geri çıkacaktı ki bir ses ona çağırdı.

"Jisung-ah"

Bay Lee olduğu belliydi. Jisung geri dönüp Bay Lee'ye baktı.

"Uyanmışsın, hadi kahvaltı zamanı dün bayağı aç kaldın bir şeyler ye" dedi ve sandalyeyi gösterdi. Jis gidip oturdu önüne bir tabak gelmişti. İçinde omlet salatalık ve domates vardı. Bununla mı doyacaktı?

-
Yemekten sonra jisung tabağını tezgaha koyup kalktı. "Şey size nasıl seslenebilirim?" diye sordu.

"İstediğin gibi" dedi Bay Lee

"Peki o zaman bay Lee bir şey daha sorabilir miyim?"

"Tabii"

"Eee şey yada boşverin çok önemli değil"

"Jisung" bay Lee onu durdurdu ve konuşmaya başladı "Bu gün evde olmayacağım geç saatlere kadar, saat on buçuğu geçirmeden yat ayrıca sana yemek vermek için hizmetliler saat on bir ve akşam yedi de gelecekler onun dışında teksin, evden çıkamazsın kesin ve net"

Jisung kafasını salladı "anladım"

"Ve ayrıca" Bay Lee kapının önünde durdu "evet üstünü ben değiştirdim" diyip evden ayrıldı.

Jisung utançtan kıpkırmızı olup odasına çıktı.

-
Bu kadardı kısa oldu ama sonra telafisi var ;)

İyi geceler/günler 💋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Boy -MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin