Doruk'la hayatımın en güzel günlerini yaşıyordum ilişkimiz gizliydi ve kimse bilmiyordu ama yine de mutluydum elimden tutmuş hayatı öğretiyordu bana çünkü hiç bir zaman bu hayattan zevk almamıştım hayatım aile kavgalarıyla şiddetle geçmişti eskiden asosyal biriydim dışarı çıkmadım özgüvenim bile yoktu 18 olunca ayrı eve çıkmaya karar verdim bu yüzden İzmir'e taşındım ama ne yazık ki taşınınca kurtulurum sanmıştım ama öyle olmadı aile sorunlarım devam etti bu sefer fiziksel şiddet bitmişti yerine psikolojik şiddet görüyordum ailem beni arayıp benle alakası olmayan konular için bana sözlü hakarette bulunuyorlardı alışıktım zaten bir süre sonra ise yeni arkadaşlıklar kurdum eski benden eser yoktu daha sonra çocukluk arkadaşım Berke'de benim yanıma geldi beraber yaşamaya başladık çocukluğumuz'dan bu yana çok yol kat ettik tüm zorluklari beraber aştık kötü günümde de mutlu günümde de hep yanımdaydı aynı okulara gittik hep sonra'dan Berke hapise girdi alkolü araç birine çarpmıştı çarptığı kişi ağır yaralandı Berke ise 6 ay hapis cezası yedi Doruğun birde Bora diye kardeşi vardı o da en yakın arkadaşlarımdan biri dediğim gibi hayatımın en guzel günleri İzmir'e taşınınca başladı hukuk oluyordum burda Doruk ve Bora'nın ailesinin şirketi vardı okulu bırakmışlardi Berke'de aynı şekilde tek çocuktu ve okulu bıraktı ailesinin büyük şirketi vardı ve asıl hikâye bundan sonra başlıyor intikam, aşk ve suçlar dolu hikayeme hoşgeldiniz ben Ece Görkem.