Piątka dziewczyn siedziała na wielkim różowym dywanie. Grały w butelkę, oraz próbowały wycisnąć z Minju imię chłopca który jej się podoba.
- Jeśli nam nie powiesz to poradzimy sobie inaczej! - zaśmiała się Eunji i wzięła telefon do ręki.
- Jak niby sobie inaczej poradzicie? - Spojrzała na nich lekko zdenerowana dziewczyna.
- Napiszemy do Jiyoon! Ty mówisz jej wszystko! - Blondynka odblokowała rzecz którą miała w ręce, i weszła na instagrama. Zamiast zadzwonić do Jiyoon przez przypadek wpadła w konto jakiegoś spotted. Hyewon zaczęła przyglądać się poczynanią dziewczyny.
- Eunji! - Najmłodszej wypadł telefon z ręki który sprawczyni hałasu odrazu złapała.
- Nie masz tylu znajomych a ja sądzę że potrzebujesz się z kimś poznać - wystukała coś na klawiaturze i oddała rzecz właścicielce.
- Hyewon co ty tam zrobiłaś?!
- Nic, po prostu napisałam na jednym spotted żeby cię dodali do grupy dla K-popiar. - Brunetka uśmiechnęła się ciepło.
- Oby mnie tam nie dodali bo cię zatłukę kobieto - Dziewczyna westchnęła i zadzwoniła do Jiyoon. Dowiedzieli się z rozmowy, więcej niż się spodziewały.
Dziewczyny pożegnały się i każda ruszyła w swoją stronę przed godziną drugą. Eunji założyła swoje słuchawki na uszy, ruszyła przed siebie idąc długim wąskim chodnikiem. Po piętnastu minutach dotarła do swojego domu, przy okazji zamykając go ma klucz. Umyła się w wannie, założyła swoją piżamę z hello Kitty i usiadła na kanapie w salonie. Oglądała jakiś film w telewizji, ale przez jej senność zasnęła w trakcie oglądania.
《♡》
Blondynkę obudziły powiadomienia z telefonu. Sprawdziła godzinę, pokazywało wpół do siódmej. Weszła na instagrama z którego było Najwięcej powiadomień. Gdybyście widzieli jaką miała minę, gdy zobaczyła powiadomienia z nieznanej jej grupy. Weszła w chat sprawdzając członków, lecz nikogo stamtąd nie znała.
Eunji_mystical
Hejka? Co to za grupa?
Dziewczyna wyłączyła na chwilę telefon i poszła zrobić sobie kawę. Po 10 minutach zobaczyła wiadomość na grupie.
urfavminho
Grupka dla K-popiar/K-popiarzy, chcesz się poznać?
Eunji_mysticalNajpierw chcę poznać Twoje imię
urfavminhoMinho, Kang Minho a Twoje? Pytam się o pełne, bo z tego co widzę masz dosłownie w nazwie
Eunji_mysticalEunji, Choi Eunji
Nikt jednak nie wiedział, że będzie to początek wielkiej (w niektórych momentach wręcz pojebanej i niebezpiecznej) historii przyjaźni damsko-męskiej
CZYTASZ
♧|| ~I Like You..otherwise, Darling~ ||♧
Novela Juvenil- Jak masz na imię? - Minho, Kang Minho. A Twoje imię? Pełne bo dosłownie masz swoje imię w nazwie - Eunji, Choi Eunji Przypadkowa znajomość z internetu może stać się morzem łez, a to szczęśliwych a to smutnych