3

23 3 33
                                    

İki yazarda çöktü arkadaşlar..
Pek iyi olduğumuzu söyleyemem ve bu fice yansıyacak gibi. Şimdiden hazırlıklı olmanızı tavsiye ediyorum ve iyi okumalar diliyorum.

******************************

İkimizde yaklaşık yarım saatlik bir yolculuktan sonra benim evime ulaştık. Taehyung arabasını benimkinin önüne park etti ve hızla kalkıp kapımı açtı.

"Ukeler önden bayım "
Taehyungun yüzündeki sırıtışa karşı gözlerimi devirdim ve arabadan indim.

"Uke olduğumdan falan degil sadece seni kırmamak için indim"

"Hmhm evet kesinlikle öyledir Jeongguk'cum"

İkimiz de eve doğru yürüdük ve cebimden anahtarımı çıkarıp kapıyı açtım. Çeketimi askıdaki yerine astıktan sonra Taehyung'unkini de yanına astım.

"Hadi gel, klasik yerimize geçelim. Yatak odası anlarsın ya"

Sözümün ardından pişkince sırıtıp Taehyung'a göz kırptım.

"Debelenme bence Jungkook. 24 cm'den sonra konusunu bile açmamalısın bence"

"Ya ne alakası var? Hem, 2 cm'den hiçbir şey olmaz. Önemli olan kişilik bir kere!"

"Böğurtlenli duş jelini tercih eden de benim ya zaten... kabul et işte eğer bu bir ilişki olsaydı ben dominant olan taraf olurdum"

Aklıma aniden gelen fikirle duraksadım. Taehyung kapıyı açıp içeri girdiğinde hızla onu arkasından ittirdim ve yatağın üzerine düşmesini sağladım. Ardından o yatakta sırt üstü döndüğü zaman ben de yaklaştım ve onun üzerine eğildim.

"Hanimiş bizim şu 'seme' ha? Şu afallamış haline bak... Şimdi yüzünü gözünü ısır-"

Taehyung elleriyle beni belimden kavradı ve kolayca yerlerimizi değiştirdi. Şimdi üzerimde olan kişi oydu... Yatakta daha da ileri gitti ve dizlerini iki yanıma yerleştirdi. Onun bana yaptığını ben de ona yapmaya çalıştım ama başaramadım. Taehyung ellerimi de iki yana alıp sabitledi ve ben hareket dahi edemedim. Sadece kocaman açılmış ve şaşkın gözlerle üzerimdeki sırıtan Taehyung'a bakıyordum.

"Yüzü gözü ısırılan kişi sen olacaksın gibi. Isırmalı mıyım?"

"Kudurdun mu?" (Şurayı ilk okuduğumda gümledim QŞKDHLSXOSKXŞDH ~Sudii)

Son söylediğimden sonra Taehyung başını yana çevirdi ve sesli güldü.

"Hmm, sana ceza vermeli miyim yaramaz tavşan?"

"Hangi vasıfla verecek mişsin?"

"Tavşanın sahibi olan kaplan vasfiyla"

Hızla bakışlarımı Taehyung'a çevirdim. Doğru mu duydum? Sahibi olan? Olan sahibi? SAHİP!

"Sahip mi?"

"Şaka yapıyorum işte. Kalk hadi bro"

Taehyung üzerimden kalktı ve elini bana uzattı.

"Taehyung, belki cok klişe olacak ama biz neyiz? Tüm bu seme-uke atışmaları falan, hepsi gerçekten şaka mı?"

"Ben de konusu ne zaman açılır diye bekliyordum.. Aynı soruyu sana yönlendiriyorum. Sen ne düşünüyorsun?"

"Hayır ya önce ben sordum"

"O zaman aynı anda. 3 2 1"

"Seni seviyorum"

"Biz arkadaşız"

Duyduğum o iki kelime sonrası buruk bir gülümsemeyle başımı eğdim. Ne sanıyordum ki zaten? Kimdim ben? Hep aynısı olmuştu, olmaya da devam ediyordu işte. Yine başaramadım, yine rezil olmamla kaldım... Taehyung benden uzaklaşır mı şimdi?

Same BroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin