Basszus most ,hogy fogok kimenni?Amikor hallottam,hogy a szüleim felmentek a lépcsőn kutakodni kezdtem, habár a laptop titkositva van, van egy egész éjszakám,hogy feltörjem. A pendriveom nélkül egy fél órába telt feltörni bár nem mentem vele semmire minden ami rajta volt titkositva van igy itt ezen a laptopon nem tudom feltörni ,mert jelezné az anyámnak. Éjjel két óra van kinyitottam a dolgozószoba ajtaját majd halkan felsétáltam a szobámba. Halkan elő kerestem a pendriveom majd beraktam a zsebembe és vissza mentem a dolgozószobába. Becsuktam az ajtót oda mentem a laptophoz és rácsatlakoztattam a pendriveot.Át mentem az adatokat majd gyorsan felsétálok a szobámba. Az adatok átmentése beletelt egy jo pár percbe mivel rengeteg van.Amiután sikerült kihúztam majd kikapcsoltam a laptopot. Lekapcsoltam a villanyt majd bezártam a szobát és felmentem a szobámba nagyon fáradt vagyok igy egyből elaludtam.
3 nap mulva
Ma péntek van mivel ez az utolsó évem a suliba igy nem nagyon volt időm foglalkozni a pendriveal. Felkeltem az ágyamból és elővettem a mai ruháim, még mikor Dan élt akkor is feketében járkáltam amit az anyám nem nézett jó szemmel.Elsétáltam a sminkjeimhez felkaptam egy tushúzót majd ki emeltem a wiskey színű szemem. A családunkban csak nekem barna a szemem és fekete a hajam.Igazából nem zavar , anyu szerint a dédanyámra hasonlítok habár életembe nem láttam a nőt mivel még kicsi voltam mikor elhunyt.A suli viszonylag hamar eltelt jövő héten hétfőn lesz az évzáró buli igazából nem várom ,mert az anyám rám erőszakolta a rendőrködést tudom tudom ahoz kiképzés kell de mivel a családom nem szenved hiányt semmiben, van elég sok pénzünk és szeptemberben leszek 20 éves igy vagyok olyan szerencsés,hogy a sulival egyidőben egyetemista is voltam elvégeztem a rendőr kiképzést és könyvelőségit is igy értek a szakmához. Viszont a szivem nem húz a rendőrök világába sőt taszít ez az egész. Szivesebben lennék üzletember.
-Marina itthon vagyok -hallottam meg Irene hangját
-oké - haragszom az anyámra sőt egyenesen meggyülöltette magát velem
Lesétáltam a lépcsőn felvettem a kabátom és felhúztam a cipőm.
-elmentem sétálni -majd választ nem várva kiléptem az ajton. Amióta Dan nincs velem egyre többször látok egy férfit a városban,a sulinál, a kedvenc kávézomban és néha a házunknál is.Nem tudom ki lehet ez a fickó de ha elakarna rabolni már rég megtette volna ráadásul tisztes távolságból követ egyszer rá mosolyogtam a pasas viszont úgy nézett rám aki ez miatt meghal. A sétámból az apám zavart meg pontosabban ő hivott, fura nagyon ritkán szoktam beszélni vele utálom őt.Felvettem.
-igen mi gond?
-azonnal gyere haza megvan a vacsora és nincs kedvem rád várni
-megyek..
-2 perced van -mondta majd kinyomott
Megfordultam és azt vettem észre, hogy a pasas aki ezek szerint engem követ egy mercedesből bámul , úgy tettem mintha nem láttam volna majd gyors léptekkel elindultam a házba amit az otthonomnak kéne nevezzek.
Aztán megfordultam meg akartam kérdezni a nevét a pasasnak de pont akkor hajtott el eléggé gyorsan ennyit erről.Fél órámba telt haza menni mikor beléptem az ajtón már senki nem volt a konyhában nyugodtan sétáltam be majd vettem elő a szendvicsnek valót mikor az apám megszólalt.
- Marina elmondtam,hogy siess haza de.. -nem engedtem,hogy befejezze
-de mi Roberto? nem vagyok kiváncsi arra amit mondani kivánsz 19 éved volt apáskodni ne most kezd el
- te velem igy nem beszélsz 19 éven keresztül én neveltelek és nem áll jogodban,mert...
-dehogy neveltél szánalmas vagy olyan vagy mintha nem is az apám lennél gyülöllek érted gyülöllek számomra te az anyám és James nem éltek
-fejezd be és menj fel a szobádba rögtön- itt már ordibált velem de nem érdekelt
-ajajaj Roberto most felmegyek de ne hidd azt, hogy ezzel mindent megoldasszÉjjel két óra van a pendriveomra letöltött adatokat nézem körülbelül egy órával ezelőtt vettem elő de már feltörtem az egésszet, fura rengeteg fájl van egyetlen egy férfiről a neve Rodrigo Torricelli. Érdekes ,hogy az anyámnak az itthoni laptopján csak erről a pasasról van fájlja.Gondolkodtam és arra jutottam ,hogy beírom ezt a nevet az internetre és milyen jól gondoltam az internet előadott róla rengeteg infórmációt. Basszus ez az ember egy bünöző Spanyolországban ,nem értem ha a pasas spanyolban van mi meg New Jerseyben miért tart az anyám ennyi mindent róla. Rengeteg dokumentum van róla de sehol sem láttam ,hogy néz ki basszus talán ez az az ember aki követ vajon mit akar.Hosszas gondolkodás után úgy döntöttem,hogy holnap be megyek a kapitányságra és megnézem anya irodájában mit kapok róla. Eléggé nehéz dolgom lesz mivel az épület tele van rendőrökkel. Kikapcsoltam a laptopom majd a biztonság érdekében tönkre tettem,hogy legyen ürügyem az anyámét használni.Felálltam az ágyamból majd az ablakomhoz vettem az irányt meglepődtem. A fekete mercedes itt állt az ablakommal szembe és a kigyúrt magas pasas benne ült mégegy férfivel vagyis eddig a másik férfi akit eddig nem láttam kiszált és az ajtónkhoz sétált majd becsengetett. Lesiettem a lépcsőn és ajtót nyitottam.
- jó estét kisasszony
- jó estét miben segíthetek -megkell,hogy mondjam nem néz ki rosszul egyikük sem olyanok mint két testőr.
-hozna kérem egy pohár vizet?
-fáradjon be csak kérem halkan a szüleim alszanak
A férfi besétált velem majd a konyhában adtam neki egy pohár vizet.
-köszönöm kisasszony
- Marina, a nevem Marina és nekem kihez van szerencsém?
- Sergio vagyok, Marina kisasszony
- és odakint a ..
- a báttyám Martin
-aha és mondja csak miért nézi minden lépésem Martin
- kisasszony biztos képzelődik nem nézi minden lépését hiszen csak 2 hete érkeztünk , a főnökünk jó barátjának fia temetésére jöttünk - nem hiszem
- csak nem Daniel Toress temetésére
- de kisasszony
-ó szóval az úrak főnöke jóban van Antonio Torressel
-pontosan kisasszony
- viszont Antonio és a neje vissza utaztak a temetés után spanyolországba
-oh köszönöm kisasszony ezt nem tudtuk - a férfi le tette a poharat és elindult ki
-további szép estét kisasszony
- viszont kívánom Sergio -mondtam majd intettem Martinnek is aki most éppen egy szál cigit szívott. Sergio elindult Martin felé. Éppen az ajtót csuktam be amikor meghallottam Martin hangját.
- Sergio ezért a főnök megfog ölni azt adta ki parancsba,hogy vigyázzunk rá ne beszéljünk vele
-nyugalom Martin a főnök maga mondta nekem ,hogy legyünk neki ott bármi legyen de egy haja szála ne görbüljön
Nagyon érdekel mi változhatott az életemben ilyen gyorsan, bárki is a főnökük azt akarja,hogy biztonságban legyek és ismeri Antoniot itt valami bűzlik.
ESTÁS LEYENDO
Amiután a titokra fényderült
RomanceMarina - aki 19 évig olyan életet élt amiben egy hazugság felért töbszázezerrel. Ha érdekel Marina élete a rejtéjes titok előtt és a titok után akkor olvass bele.😉