1

5 2 3
                                    

Yine baş ağrısı ile uyanmıştım.Bu aralar fazlasıyla oluyordu.Tabi ki gece bilmiyordu.Söyleyemedim, üzülmesinden korktum.Düşüncelerimden gece'nin bağırması ile sıyrıldım.

"Sevgilim?"

"Hm?"

Ona dönüp ne diyeceğini dinlemeye başladım.

"Ne düşünüyorsun öyle,kara kara?"

Bana yönelttiği soruyla ne diyeceğimi bulamamıştım,ona söyleyemezdim.
Ayağa kalkıp kamerayı getirdim hemen,o sırada beni anlamamış gözlerle izliyordu.

"Hadi sevgilim,video çekeceğiz!"

"Neden böyle birşey yapıyoruz ki..? Sürekli çekiyoruz zaten,sence de biraz fazla olmadı mı?"

Nasıl diyebilirdim ki,bunlar benden sana kalan son şeyler diye..O böyle olduğunu bilse tabi ki her dakika  çekmek isterdi.

"Sevmiyor musun beni artık yoksa?"

Video çekebilmek için oyun yapıyordum aslında.Ben öldükten sonra beni unutsun istemiyordum.Tamam,çok güzel bir ilişki içinde olabilirdi,ama yine de beni her zaman hatırlasın, onu ne kadar sevdiğimi bilsin, istiyordum..

"Seviyorum,tabi ki çiçeğim.Çekelim tamam."

Elinden tutup kaldırmıştım,sanırım bu teması bile özleyecektim,belki son kez el ele tutuşuyor da olabilirdik.
Kamerayı açarak başlamıştım konuşmaya,
"Evet!!!sevgilimle bugün yemek yemeye gideceğiz.Çok heyecanlı değil mi?tabi ki ilk defa yapmıyoruz ama onu her görüşümde bile tekrardan aşık oluyormuşum gibi geliyor.."

"Bana bu kadar aşık olduğunu biliyordum bulut'um da.. neden bunu videoya alıyorsun?"

"Sus sevgilim, videoya odaklan.Belki son kez yapacağız kim bilir.O yüzden her anımızı kayıta almak istiyorum ben.Belki bir daha video bile çekmeyeceğiz."

Gece kaşlarını çatmıştı.

"Neden böyle konuşuyorsun? bilmediğim birşey mi var?"

"Hayır sevgilim, yanlış anladın.Geleceği göremiyoruz tabi ki de ne olacağını bilemeyiz diye."

"Konuşma böyle,herzaman benimle kalacaksın.Eğer ayrılmayı düşünüyorsan da..seni çok seviyor olduğumu bil tamam mı? kararına her zaman saygı duyacağım.Öyle birşey olursa lütfen ilk benimle konuş."

"Hayır, hayır! olmayacak öyle birşey senden asla ayrılmayacağım.ölene kadar seninle kalacağım!"

Bunu dememle beni belimden tutarak kendine çekmiş ve öpmüştü.

"Seni seviyorum~"

"Seni seviyorum~"

Ve videoyu bitirmiştim.Ölümüm gelene kadar onunla kalacaktım.Ve böylece ölene kadar hep onunla olacaktım.Hatta diyorlar ya öleceksem de senin kollarında öleyim diye, keşke onun kollarında son nefesimi verebilsem ama bu sadece bir istek olarak kalacak sanırım..
Neyse boşversenize,çok bir zamanım kalmadı zaten,onu her zaman çok sevdim, her zaman da seveceğim.
Gökyüzünde buluşacağız sevgilim, buluşacağız.Her neyse biz yemek yemeye gidecektik,mükemmel sevgilimle!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 16, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

seni seviyorum | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin