Music: Survivor by 2WEİ, Edda Hayes
Bölüm iki
❝Geçmişi geride bırak.❞
10 YIL ÖNCE
KIRMIZI ODA"Daha sert vur Natasha!" Diyerek bir yumruk daha attı adam. Henüz on beş yaşında ki Natalia'nın ona attığı yumruklar tüy kadar hafif gelse de diğer rakiplerine karşı bu kız gerçekten kırmızı oda için büyük bir silah olabilirdi.
Kız, bir yumruk daha atacaktı ki kış askeri hızla yana kaydı ve onu boşa düşürdü. "Saçlarını tekrar omuzlarına kadar kesmen gerekiyor, baksana ağzına giriyorlar." Diyerek söylendiğinde Natasha, nefes nefese bakıyordu adama.
James, başını yana eğdi ve kızı inceledi. "Yoksa uçlarında ki maviler gider diye mi korkuyorsun?" Buraya geldiğinde mavi saçlarıyla diğerlerinden farklı gözüküyordu. Ancak şimdi uzamış haldelerdi, uçlarında ki mavilikleri saymazsak.
"Beni buradan çıkaracağını söyledin." Dedi Natasha. "Beni dövüyorsun resmen!" Bucky kıkırdadı, "Gülme, midemi bulandırıyorsun robot!" Adam ciddileşmeye çalışarak tch tch'ladı. "Ne o?" Dedi kız, hâlâ nefes nefeseydi. "Demir kolun sana robot dediğim için alınabilir mi?"
"Yapma Natasha," Bucky, geriye çekilerek elinde ki dövüş eldivenlerini çıkardı. "Beni kötü bir öğretmen gibi gösteriyorsun. Oysa oldukça disiplinli biriyimdir." Bir iki adımla kızla arasında ki mesafeyi kapattı. "Ve saçların konusunda haklıyım."
"Saçlarım seni neden bu kadar ilgilendiriyor kış askeri?" Diye sordu. Bu sefer sesinde tek bir samimiyet kırıntısı yoktu. Buck... James, gülümsedi. Parmakları yavaşça kızın saçlarına dolandı.
Parmakları bir yere kadar saçlarını okşadı, tam olarak omzunda durdu. "Buradan aşağısı geçmişini taşıyor, Natasha. Buraya geldiysen geçmişini geride bırakmalısın, acı çekmek ister gibi bir halin yok çünkü."
Küçük Natasha, gözlerini adamdan ayırmadı. Kış askeri yavaşça kızın kulağına eğildi ve fısıldadı: "Sen acı vermek için burdasın. Bunun için doğdun." Genç kız, sinirle dişlerini sıktı ancak bunu ona belli etmedi.
Edemezdi.
"Odama gitmek istiyorum." Dedi sadece. Beyninden geçen o kadar cümleden en yarasızı buydu, "buna izin vereceksin, değil mi?" Bu seferki tavrı ukalaydı. Eğitim salonunda ikisi vardı sadece. Ve oluşan sessizlik genç kızın titremesine neden oluyordu.
Kış Askeri gülümsedi, "İdmanımız daha bitmedi sevgili Natalia."
"Natasha." Diye düzeltti. Gözlerini ondan ayırmak istese de bunu yapamıyordu işte. "Bana böyle seslen. Anladın mı beni?" Bucky, gerileyerek gardını aldı. Ancak gardını almadan önce demir eline bir eldiven geçirdi. Onunla canını yakmak adil olmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐖𝐈𝐋𝐃𝐄𝐒𝐓 𝐀𝐏𝐎𝐂𝐀𝐋𝐘𝐏𝐒𝐄, winterwidow
Fanfic𝐖𝐀 ★ 𝐖𝐈𝐍𝐓𝐄𝐑𝐖𝐈𝐃𝐎𝐖 -------------------------- Kış askeri, Natasha'nın Kırmızı Oda'da ki öğretmeniydi. Ona kaçması için yardım etti, ancak onu tekrar kaçırdı. Bucky Natasha için güzel bir partner, güzel bir düşmandı. Eskisi gibi sana sarıl...