Arda'dan
Gözlerimi açtığımda karşımda o adamı görmeyi hiç beklemiyordum. Bir dakika ben neden buradayım,en son ne oldu? Aklıma dolan anılar ile yüzümü buruşturdum. O katildi ve ben şimdi neden buradayım ? Beni neden buraya getirdi? Sormak için ağzımı araladım bir an önce burdan çıkmam gerekiyordu.
"Ben neden buradayım? Sen kimsin? Niye buraya getirdin?"
Aniden sıraladığım sorular ile gülüp oturduğu pardon yayıldığı koltuktan ilk önce iki yana açtığı kolları iki yanına koyup ardından ayaklanıp yanıma geldi .O gerçekten de uzun ve kaslıydı,boyu tıpkı babam gibi uzundu ve en az onun kadar kaslı .Hey bunlardan banane?
"Aç değil misin güzelim?"
Ne? Ne demişti o bana az önce ?
Yüzümü ne diyorsun diye bir hale getirince bana daha çok yaklaşıp aniden kucakladı aniden havalanirken düşmemek ya da refleks olarak boynuna sarılmıştım. Kokusu.Siktir..
Beni odanın diğer ucuna götürdü ve üzerinde yemekler olan masanın en başın sağındaki sandalyeye oturttu. Masanın üzerine göz gezdirdim hepsi en sevdiklerimdi.
Yüzüne garip garip bakıp konuştum
"Ne yapıyorsun? Burda yemek yiyeceğimimi sanıyorsun?"
Sesim sonlara doğru iyice yükselmişti. Ne yapıyordu ? Onu tanımıyordum ve korkuyordum . Ya beni de öldürürse ?
O ise beni hiç takmayıp tabağımı doldurmaya başladı. Ne yapıyordu bu Allah aşkına?!
"Sana diyorum ben neden burdayım? Sen kimsin?"
Biraz sesli bir nefes verdi ve
"Orda bayıldın ve görmemen gereken şeyler gördün,orda öyle bırakamadım seni aldım evime getirdim, şimdi ye yemeğini güzelim "
Aah yine o kelime niye bana güzelim diyordu?
"Şunu demeyi keser misin? Bak unuttum ben ne gördüğümü gerçekten kimseye söylemeyeceğim inan bana hem babalarım merak etmiştir beni gitmem gerek"
Sadece beni dinledi herhangi birşey yapmamıştı mimiksiz dinliyrldu bu biraz korkutucuydu.
" Onların haberi var okulda benimle karşılaştığını ve biraz takılacağımızı söyledim yani haberleri var merak etme "
Nasıl nasıl söylemişti ? Onları nasıl tanıyor ? Kafayı yiyeceğim
"Nasıl taniyorsun ki onları?"
"Benim tanımadığım kimse yok güzelim"
"Güzelin değilim nerden oluyorum? Deme şunu "
Sadece sessiz kaldı.
"Sen niye o adamı öldürdün ? Mafya mısın "
"Evet güzelim ben bir mafyayım, ve "
Durdu bir anda dudaklarıma bakıyordu. Siktir.
"Sende bu mafyanın biriciğisin"
Hızlı gidiyor ama yavaş olunca içim kiyiliyor.
Ferdi Arda'yı daha önceden beri tanıyor arkadaşlar yani
Sadece güzelliğine bakıp demiyor
Neyse spoiii
Lütfen oy verin uzuluyorumm bol yorum bol oy🎉🎉🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın Biriciği
FantasySadece cuma günü unuttuğum matematik notlarını almak için okula gitmesem ve o ara sokaktaki sesleri duyup merak etmesem, gidip bakmasam, belki de hiçbir zaman onu görmeyecektim ve mükemmel hayatıma devam edecektim. Ya da hayatım daha mükemmel olaca...