Bölüm 4

118 8 1
                                    

Yine cesaret edememiştim ve yine kaybeden ben olmuştum. Off moralim bozulmuştu üzgündüm ama yapıcak bişey yoktu. Ama sorucaktım kim olduğunu öğrenicektim. Eve gittim film izledim çok güzel bi filmdi. Ağladım dayanamadım. Moralimi düzelticek bişeylere ihtiyacım vardı. Kafamı dağıtmak için dışarı çıktım.

Sonra karşıma biri çıktı saçma sapan konuşuyordu. O sırada bir erkek geldi ve bana yardım etti.
-Buralarda çok gezme bu arada ben Batu tanıştığıma memnun oldum.
İyi biri gibiydi sevmiştim ben de hemen
-Ben de Maya ben de memnun oldum.
dedim
-Bir şeyler içmek ister misin?
dedi. Daha tanımıyordum bile ama iyi biri gibiydi ne diyeceğimi bilemiyordum. Sonuçta daha yeniydi. Ben de
-Daha birbirimizi tanımıyoruz bence biraz zaman vermelisin istiyorsan telefon numaramı vereyim
dedim ve kağıda numaramı yazıp ona uzattım. Gülümsedim ve oradan ayrıldım.

Eve doğru yürüdüm. Zaten hava kararıyordu. Çok geç kalmak istemiyordum. Babamı aradım. Biraz konuştuk yakın zamanda birkaç günlüğüne İstanbula gitmeyi düşünüyordum. Oradaki her şeyi çok özlemiştim.
Çok uykum gelmişti yatağa yatmamla uyumam bir oldu. Bugün cumartesiydi. Okul yoktu. Düşünüyordum. Acaba Poyraz napıyordu.. Mesaj atmak isterdim. Yanındaki kızı en kısa zamanda öğrenicektim. O sırada telefonumu elime aldım. Mesaj gelmişti. Gruba eklendiniz. Acaba ne grubuydu? Poyraz açmış. Mesajlara göz attım. Poyraz evine davet ediyordu. Havuza giricekmişiz. Güzel bir gün olacaktı. O kız gelmez artık yani umarım. Kızlarla konuştum. Biz erken buluşacaktık kızlarla. Konuşma bittikten sonra dizi izlemeye karar verdim.

Sabah olmuştu. En son ne yaptığımı unutmuştum. Neyse kahvaltımı yapıp Suya gittim. Buse ve Burçak gelmilti bile. Dışarı çıktık hemen. Alışveriş...
Su
-Kızlar bilin bakalım kim geliyorr?
dedi ordan Buse
- Yoksaa?? Berk de mi geliyor?
dedi. Berk Busenin sevdiği çocuktu. Geçen seneden beri seviyormuş. İkisi de birbirini seviyor bence. Orda hepimiz için birileri vardı. Otobüse bindik. Poyraz karşıladı beni. Sarılmıştı çok iyi hissetmiştim. Çok seviyordum ya çokk...
İçeri geçtik tam dört erkek vardı ve biz de dört kişiydik. Baya kalabalıktı. Evde sadece biz vardık. Dışarı çıktık. Havuz da büyükmüş. Altımızda zaten bikinilerimiz vardı. Üzerimizi çıkarıp havuza atlıyacaktık. Biz kızlarla lavaboya gittik. Erkekler havuz kenarında şarkı felan ayarlıyordu. Çok heyecanlanmıştım. Erkeklerin yanına gittik ve kendimi bir anda havuzda buldum. Poyrazz!
-Ya Poyrazz!!
Havuza itmişti ya!! Ama yine de bayılıyorum ona herşeyiyle seviyorum.Ben girdikten sonra diğerleri da havuza atlamıştı.  Su
-Hadi deve güreşi yapalım! diye bağırdı. Tabi söylemesi kolaydı acaba yapabilecekmiydik. Ama şimdi ya Poyraz beni taşıyamazsa ya kilo aldıysam of Su aferin yani. Poyraz beni, Berk Buseyi, Can Suyu, Ege de Burçağı alıcaktı. Çok heyecanlanmıştım. Çocuğu öldürmezsem iyi valla. İşte çıkmıştım Su beni devirmeye çalıştı Buse de Burçağı. Suyu yenebilmiştim Burçak da Buseyi yenmişti. Sıra ben ve Burçaktaydı. Poyraz acaba nasıl hissediyordu kalbim yerinden çıkacaktı. Burçakla yaklaşık 5 10 dakika süren güreşin sonunda zor olsa da yenebilmiştik. Poyraz'ın sırtından indim. Kızlarla biraz yüzdük sonra Poyraz yanıma geldi. Kızlar hemen. yanımdan gittiler. Sanırım kızarmıştım. Poyraz:
-O gün bana bişey söylicektin sanırım kusura bakma kuzenim çağırdı işim vardı o yüzden sana da cevap veremedim.
dedi. Ne o kuzeni miydi?! Peki şimdi ne dicem kuzenini mi kıskandım diyim yani.
- Ne diyeceğimi unuttum ya çok önemli bişey değildi zaten
deyip konuyu değiştirebilmiştim. Poyraz:
-Neyse o zaman aklına gelirse söylersin.
dedi. Sonra birlikte havuzdan çıktık. Alkollü içecekler de vardı. Ben bi bardak rakı içmiştim. Birden Poyraz dışımda herkes gitmişti. Anlayamamıştım. Ben:
-Ben bi diğerlerine bakayım
dedim. Poyraz kolumdan tuttu ve beni kendine çekti işte ondan sonra...

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Sep 15, 2015 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

ÇOCUKLUK AŞKIMOù les histoires vivent. Découvrez maintenant