Bölümü yazmadan önce bunu yazmak istiyorum. Ben çok uğraşmama rağmen kimse oy vermiyor. Lütfen okuduğunuzda hikâyeme oy verin. Teşekkürler. Şimdi hikâyeye devam edebiliriz.
Minho arabadan çıktı ve bana arabanın kapısını açtı, bende arabaya bindim ve Minho arabanın kapısını kapattı, sonra da sürücü koltuğuna geçip arabayı sürmeye başladı.
Uzun bir sessizlikten sonra Minho konuşmaya başladı.
Minho- Çok güzel olmuşsun.
Mi Cha- Teşekkürler, sen de çok yakışıklı olmuşsun.
İkimiz güldük ve ben devam ettim.
Mi Cha- Senin için sorun olmuyor mu?
Minho- Ney?
Mi Cha- Benle geliyorsun ya. Üyeler birşey demiyor mu?
Minho- Üyeler bilmiyor ki.
Mi Cha- Bilmiyorlar mı?
Minho- Hayır.
Mi Cha- Neden?
Minho- Çünkü eğer senin ile birlikte vakit geçirdiğimi öğrenirlerse bizi sevgili zannederler.
Mi Cha- Anladım. Peki üyelere eve gidince ne diyorsun?
Minho- Uyduruyorum bir şeyler. Mesela dün senin ile telefonla konuşurken neredeyse Hyunjin'e yakalanıyordum. Dün bana " sen kim ile konuştun onca saat dedi. " bende ilk önce sakince söyledim anlamayınca " annem ile konuştum. " dedim.
Mi Cha- Kandı mı?
Minho- Hm hm. Kandı gerizekâlı.
Minho ile birlikte gülmeye başladık ve bir süre sonra iş yerine varınca arabanın kapısını açtım ve dışarı çıktım. Minho ben gitmeden önce benle konuşmaya başladı.
Minho- Çıkmadan önce ara beni. Ben geleceğim. İtiraz istemiyorum.
Mi Cha- Tamam. Ararım.
Minho ile birbirimize baktık ve gülümsedik. Bir süre sonra Minho hızlıca kafasını iki yana salladı ve konuşmaya başladı.
Minho- Neyse git hadi işine bak saate 06:58.
Mi Cha- Tamam gittim. Güle güle.
Minho- Güle güle.
Minho arabayı çalıştırdı ve gitti. Bende Minho gidince şirkete doğru yürüdüm ve içeri girince beni Kai Bey karşıladı.
Kai- Merhaba Mi Cha.
Mi Cha- Merhaba Kai Bey.
Kai- Buraya yürüyerek geldiğini zannediyordum.
Mi Cha- Aslında evet normalde yürüyerek geliyorum ama bu sefer arkadaşım getirmek istedi. Ben de ısrar edince kabul ettim.
Kai- Anladım. Gel ben de daha yeni gelmiştim odama çıkıyordum. Beraber çıkalım.
Mi Cha- Olur.
Kai Bey ile odalarımıza doğru giderken birinin beni aradığını gördüm ve telefonumu elime alıp arayanın kim olduğunu baktım. Arayan kişinin Minho olduğunu gördüm ve açtım.
~ Telefon Görüşmesi ~
Mi Cha- Alo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELECEK 2032 LEE MİNHO
FanfictionBir bilim insanı olan Mi Cha. Kendi yaptıkları bir zaman makinesine denek olarak girer ve kendini birden 2032 yılında bulur.