Han- SEN BENİM KARDEŞİMSİN!!!!
Minho'dan
Han, Mi Cha'yı bir yere götürmek istediğinde şaşırmıştım. Çünkü bize bir yere götüreceğini söylememişti.
Han, Mi Cha'yı götürdükten sonra bende arkalarından gitme kararı aldım ve ayağa kalkıp konuşmaya başladım.
Minho- Ben bir yere gidip geliyorum.
Chan- Tamam dikkatli ol.
Minho- Olurum.
Üyelerin yanından ayrıldım ve Han ile Mi Cha'yı takip etmeye başladım.
Bir süre sonra Han, Mi Cha'yı depo gibi bir yere getirmişti. Han, Mi Cha'yı arabadan çıkardı ve deponun içine girdi. Onlar içeri girdiğinde bende girdim ve uzaktan onları izlemeye başladım.
Han, Mi Cha'yı bir sandalyeye oturttu ve bağladı. Sonra da Mi Cha'nın gözlerini açtı. Ben Han ile Mi Cha'nın konuşmasını dinlerken Han birden bağırdı.
Han- SEN BENİM KARDEŞİMSİN!!!!
Han bunu söyledikten sonra büyük bir şok geçirdim. Mi Cha,ya baktığımda kendisinin de aşağı kalır bir durumu yoktu. Üstümdeki şaşkınlığı attım ve onları izleyip dinlemeye devam ettim.
Mi Cha- Ne?
Han- Duydun işte. Sen benim kardeşimsin! Senin yüzünden hayatım mahvoldu!
Mi Cha- Ben ne yaptım ki? Kardeş olduğumuzu bile bilmiyordum.
Han- Ama şimdi öğrendin. Acısını da çekeceksin.
Mi Cha- Neden!
Han- Çünkü senin yüzünden ben şiddete mağruz kaldım!
Mi Cha- Ben ne yaptım sana?!
Han- Çocukluğumu öldürdün! Ben kardeşim olduğunu öğrenince 15 yaşındaydım. Ve 15 yaşından beri seni arıyorum. İntikam almak için. Ben senin yüzünden anne sevgisi görmedim, baba sevgisi görmedim. Kimse beni sevmedi. Bunların hepsi de senin yüzünden oldu. Şimdi de intikamını alacağım!
Han yavaş yavaş Mi Cha'ya yaklaşmaya başladı. Han böyle yapınca bende Mi Cha'nın yanına doğru koşmaya başladım. Ama koşarken birden beni iki tane adam tuttu ve ellerim'i bağlayıp Han'ın önüne getirdiler.
Han- Aa kimler gelmiş böyle? Sen ne sandın. Güvenlik önlemi almayacağımı mı?
Han sırıttı ve konuşmaya devam etti.
Han- Komikmiş.
Minho- Sen ne yaptığını zannediyorsun?! Bırak beni!
Han- Madem geldin sende acısını çek o zaman.
Han bunu diyince arkamdaki iki adam beni bir sandalyeye oturttular ve sıkı bir şekilde bağladılar. Mi Cha ile yan yana olduğumuz için konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELECEK 2032 LEE MİNHO
FanficBir bilim insanı olan Mi Cha. Kendi yaptıkları bir zaman makinesine denek olarak girer ve kendini birden 2032 yılında bulur.