Gözler Bizim Üzerimizde {1}

97 10 0
                                    

UYARI⚠️OY VERMEYİ UNUTMAYIN

Sakince içeri adım attım tüm gözlerin üzerimde olacağını bilerek ve yapmam gereken tek şey ufak bir gülümsemeyi dudaklarımda oluşturmaktı,çünkü insanlar gülümseyen insanların neden gülümsediklerilerini hep merak eder ve öylece onlara bakarak düşünürler ama benim gülüşümü düşünmelerine gerek yok benim gülümseme nedenimi tüm japonya biliyor,ben zenginim.

Ve sakince çığlık atan insanları görmezden gelerek benden kibarca imza isteyen insanlara imza dağıttım,korumalarıma bakmaya gücüm bile yetmiyordu insanları itip onlara uzak durmaları için baskı yapan korumalarımdan bahsediyorum, sanırım koltuğuma oturunca birilerinin kovulma dilekçelerini yazıcam.

İmza dağıtma işi bitince aynı sakinlik ve mükemmel gülümsememle asansöre doğru yürüdüm yanımda iki korumayla beraber asansöre bindim diğer ikisi ise asansör kapısında durup insanları durduruyorlardı bana yaklaşmalarını engellemek için.

Asansör sonunda 14. Katta durdu ve ofisime doğru yürümeye başladım ama asansörden iner inmez sekreterim yüzündeki masum gülümsemeyle günaydın dedi ve o sinir bozucu görev listesini saymaya başladı. İşler hakkında şikayetim yok ama hergün yoğun bir şekilde bu işlerle uğraşmak nedensizce beni sinirlendiriyor.

Hiç bozuntuya vermeden sekreterimi dinlemeye başladım.Bu arada sekreterimi siz değerli okuyuculara tanıtmak isterim. İsmi Ochako Uraraka kendisi 24 yaşında başarılı bir iş kadını ve okuduğu üniversiteyi 4. olarak bitirdi kendisiyle üniversitenin 2. yılında tanıştık ve beraber o "zor" sınavlara çalışmaya başladık, tabi benim için oldukça basitti onun için ise oldukça zor üniversitenin 1. sini tahmin etmeye gerek yok di mi?

Herneyse uraraka işleri saymayı bitirdiğinde 3 toplantım olduğunu farkettim. Sanırım bugün öğle saatinde annemle olan randevumuzu iptal etmek zorundayım.

"Ve saat 4 deki toplantı bir restoranda yapılacak."

Uraraka'nın dediği şeyle sinirim dahada katlandı hangi insan böyle aptalca birşey ister ki?

"O toplantı kiminle olucak?"

"Bakugou ailesiyle"

Ahh şu moda tasarımcıları şimdi hatırladım babamın arkadaşı olan Masaru Bakugou ile baş başa olucağımızı sanıyordum neden ailesi geliyor?

"Toplantının sadece Masaru Bakugou ile olucağını sanıyordum neden ailesininde geldiğini öğrenebilir miyim"

"Aslında efendim oğulları Amerika'dan dönmüş ve doğru anladıysam ortak iş anlaşması imzalamak için sizinle ailecek görüşmek istediklerini söylediler.Daha samimi bir ortam olması içinde restoran olarak değişiklik yapmak istediklerini rica ettiler ve bende kabul etmek zorunda kaldım."

Tüm bu konuşmalar yaşanırken çoktan ofisime varmıştık bile korumalar ise işyerinin önüne yola çıkmışlardı, uraraka ise önüme bazı imzalanıcak kontratları koyup konuşmaya devam ediyordu ben ise Dünya'nın en alakasız sorusunu sormaya hazırlanıyordum.

"Masaru Bakugou'nun oğlunun adı ne ve onun hakkında biraz daha bilgi verir misin?"

Uraraka istifini hiç bozmadan soruma cevap vermeye başladı.

"Elbette efendim.Kendisi şuanda 26 yaşında 2 üniversite okumuş ve her ikisinide birincilikle bitirmiş.Biri Japonya'da diğeri ise Amerika'da"

Gerizekalı zaten zengin bi ailen var ne diye 2 üniversite okuyorsun ki

"Okuduğu üniversiteler hukuk ve moda tasarım üzerine, her ikisindede master yapmış başarılı bir öğrenci ve zeki bir iş adamı babası yeni varisi olarak onu kapak gösteriyor ve bazı dergilerinde model olarak kullanıyor yani birçok dergisinde oğluyla yan yana fotoğrafları var ve ülkede bulunan 30 iş yerinden 4'ü oğluna devredildi."

Sanırım bir rakip doğuyor tabi anlaşma yaparsak bir rakip değil bir ortak doğar

Bu güzel bir fırsat olabilir üstelik babamında yakın bir arkadaşı olan Masaru Bakugou'nun öz oğlu bu dahada iyi

Uraraka'ya bakarak ona teşekkür ettim tam odadan çıkmaya hazırlanıyordu ki:

"Lütfen banada bir kahve gönderebilir misin şekerli olsun"

"Tabi efendim"

Diyerek odadan ayrıldı omzumu geriye yaslayarak şuanın tadını çıkartmaya başladım çünkü bugün tek rahat edebileceğim zaman dilimi tamda şuan.

Ve size kendimi tanıtmayı unuttum ben İzuku Midoriya 25 yaşındayım,Japonya'nın en zengin adamlarından biriyim.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kelime sayısı: 558

Umarım hoşunuza gider💞

Japonya'nın İş AdamlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin