16:00 {2}

56 11 0
                                    

UYARI⚠️OY VERMEYİ UNUTMAYIN

Bu kontrat işi zihnimi yoruyor ve saat 12.00'a yaklaşıyor annemi arayıp randevumuzu iptal etsem iyi olur.

Elimi telefonuma götürdüm ve annemi aramaya başladım.Ama açmadı genelde ilk aramada açar neden açmıyor başına birşey gelmiş olabilir mi?hayır olamaz evde iki hizmetçi 1 uşak var birşey olsaydı beni aralardı...

Aradan beş dakika geçti ve telefonum çalmaya başladı Allah'ım şükürler olsun bu annem, hiç vakit kaybetmeden telefonu açtım

"Alo hayatım beni aramışsın üzgünüm görmedim hazırlanıyordumda randevumuz için"

Annem bunu söyleyince elim ayağıma dolandı şimdi tutupta randevumuz iptal oldu işlerim çok yoğun dersem kendimi asla affetmem daha farklı birşey söylemeliyim annemi kırmamam gerek

"Şey anne o konuda... Bugün işlerim gerçekten çok yoğunmuş ama akşam boşum 5 yıldızlı et menülü harika bir restoran biliyorum senin için sorun olur mu?..."

Sesim o kadar üzgün çıktıki umarım sorun etmez,ben cümlemi bitirir bitirmez annem konuşmaya başladı

"Tabikide olur hiç sorun değil hayatım ama bi sorun var ne renk bir kıyafet o restoranada gider?"

"Tek sorunun bu olsun kraliçemm,kırmızı ve siyah tonlarda giyin restoranın adı sugalabo üstelik şefi yakın bir arkadaşım olur bizim için 1. Sınıf bir masa ayarlarım ve benden duymuş olma ama içkileri mükemmeldir anne."

"Şımarma hemen herşeyi anladım da saat kaçta gidicez?"

"20.00 uygun mu?"

"Evet uygun hayatım."

"Tamam o zaman şimdi kapatmam gerek kendine dikkat et annem"

"Görüşürüz izukum"

Diyerek telefonu kapattım,neyse şirketden çıkar çıkmaz bir duş alır annemi götürürüm umarım yosuke (restoranın sahibi) benim için bi masa ayarlayabilir gerçi neden ayarlayamasınki ben zengin bir insanım.

(Yazardan: bende zengin olmak istiyom ಥ⁠‿⁠ಥ)

~~3 saat sonra

Sonunda diyerek geçirdim içimden 2 toplantı bitmişti ve iki sözleşme imzalanmıştı bu benim için mükemmel birşey çünkü ünüme ün katmaya devam ediyorum.

İşletmemiz ihracat üzerine tasarım,yapım,onarım ve birçok şeyin üretimini sağlar ve onları dış ülkelere uygun fiyatlarla satarız ve bu iki toplantıda ilaç firmasının sahipleriyle yapılan bir toplantıydı onlar üretimini bizde alım/satımını yapıcaz ve her iki tarafta kazanmış olucak.

Bu kadar parasal değerlerden ve işten bahsetmek yeter.

Ben bunları aklımdan düşünürken yanıma şirketimizdeki stajyer geldi.

"Efendim eğer sorun olmazsa birşey sorabilir miyim?"

Bu çocuğu çok sevdim rica ederek konuşuyor ve cevapları gerçekten ciddiye alıyor ismi denki kaminari 22 yaşında Japonya sıralamasında 4. Üniversiteyi okuyor ve başarılı olma yolunda ilerliyor girdiği sınavda iyi bir puan aldığı için bizim şirketimizde 1 haftalık staj hakkı kazandı ve öğrenmeye çalışıyor.

"Tabiki"

"İki toplantıdada sözleşme imzaladınız peki onlara neden güvendiniz son dakika malların kötü çıkması gibi bir durum olursa napıcaksınız?"

Sorularını cevaplamaya başladım ama sanırım öğrenmesi gereken fazla şey var yaklaşık 10 dakika boyunca sorularını cevapladım ama yapmam gereken işler olduğunu hatırlayarak onu uraraka'ya yönlendirdim sonuçta o da benimle toplantılara katıldı.

Hemen ofisime girdim ve saate baktım 15:25* toplantıya az kalmış,ama bu bakugou ailesi ile olan toplantı ve restoranın adını bilmiyorum adresinide uraraka'ya sorsam iyi olucak şuan onu denkiyle baş başa bıraktığım için pişmanım... Kötü anlamda değil tabi ki

Hızlı adımlarla uraraka'ya yaklaştım ve sanırım denki'nin soruları onu boğmuştu çünkü kulaklarını çekip "bu kadar aptal olman imkansız" diye yönelimlerde bulunuyordu normal bi ortamda olsak şuan kahkaha atardım ama şirketdeyiz ve sanırım bi Patron misali onu uyarsam daha iyi olur.

"Uraraka biz şirket çalışanlarımıza böylemi davranıyoruz?"

Hemen ellerini denki'nin kulaklarından çekti ve eğilerek denki'den özür diledi.

"Her neyse,saat 4'de olucak toplantı hangi restoranda hadi hazırlanda gidelim artık"

"Efendim bu bir aile toplantısı yani isterseniz bayan inko'yu davet edin ben katılmasam daha iyi olur."

"Olmaz annemin hazırlanması uzun sürer ve sende benim ailemin bir parçasısın arkadaşız ve iş arkadaşıyız bu bizi aile yapar hadi hazırlan artık."

Bunu söyledikten sonra denki'ye dönüp "lütfen masamın üzerindeki dosyayı ve askıda ki ceketimi getirir misin?" diye sordum

Ve hemen başıyla onaylayarak ofisime doğru koşmaya başladı.

Sanırım benim bi hayranım ha,evet ne olmuş egom tavan?

Uraraka ise ceketini giyip dosyalarını çantaya yerleştirdi ve bana restoranın neresi olduğunu söyledi. Denki'nin de eşyalarımı getirmesi ile uraraka denki ile vedalaştı ve uraraka'yla asansöre binip arabama doğru yönelmeye başladık.

Arabaya doğru ilerlerken benmi sürmeliyim yoksa korumamı diye düşündüm. Ardından kendimde karar kıldım toplantıdan sonra uraraka'yıda evine bırakır eve giderim.

Restorana az kalmıştı ve saat 15:40'tı bu harika kısa sürede toplantıya varmışız.

Ben arabadan iner inmez uraraka'da hemen indi ve beraber restorana harika bir giriş yaptık.Hemen bize rezerve edilen masanın yerini sordum giriş kısmındaki beyefendiye ve hemen bize yardımcı oldu.

Bizi masaya getirdiği zaman o iki çift yakut gözlerle göz göze geldim,sanırım etkilendim...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kelime sayısı: 728

Fikir ve düşüncelerinizi yazmayı unutmayın oy verirsenizde çok sevinirim💞

Japonya'nın İş AdamlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin