7

45 4 3
                                    

Ви двоє хотіли впасти від втоми і ран які нанесли один одному але ви не впали ви стали рівно і з всією волею дивились один на одного вони двоє побачили в очах противника
" Ти знаєш .. ми не закінчили.."

Далі буде (можливо ))

За мить ви хотіли нанести один одному не легкі такі удари, але вас зупинило те, що ваші примхи відмінили, вам не дозволили продовжити бій і вчитель Айзава відправив вас в медпункт.
Ви йшли мовчки ти думала про своє він про своє. Коли ви майже підійшли він зупинився, ти пройшла пару кроків та помітивши, що його немає ти повернулась Бакуго стояв і дивився у вікно на дерево сакури, що хитав вітер та він не відводив погляд, підійшовши ти також почала дивитись у вікно.
Кацукі повернув голову та ти не замітила цего, він був неприпустимо близько до тебе й твого обличчя. Він оглядав кожну деталь твого профілю, твої трошки замащені кров'ю і брудом щічки були все ще добіса милими в очах Кацукі. Він поставив руку на шию акуратно витираючи щоку, ти повернула голову до свого однокласника твої щічки в мить стали червоними, фігура Бакуго була нахилена над твоїм, обличчя було в пару сантиметрів від твого. За мить він вернувся в нормальний ріст і швидким кроком пішов до зцілюючої дівчинки. Ти пішла також без питань чи щось типу ти просто дивилась вниз і чекала коли він вийде. Коли він вийшов пішла ти, тебе підлікувати і відправили в гуртожиток.

              Далі  буде~

(Вибачте що так мало ідей немає взагалі доречі ви знали, що Зцілюючу дівчинку  звати Чио Шузенджі? Я нє 🥲)

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Aug 17, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Бакуго Кацуки Where stories live. Discover now