Olca ve Meriç bu hikaye de ana karakterdir.
Meriç Olca'nın lise aşkıydı,diğer bı değişle Olca'nın ilk aşkıydı. Bu durum Meriç için aynı şekilde değildi Olca onun ilk aşkıydı ama Meriç bunu kendine itiraf edemiyordu. Meriç çapkın birisiydi yani kimseye aşık olmamıştı ama bir sürü sevgilisi olmuştu. Ta ki Olca ile karşılaşana kadar...
Lisenin ilk günüydü Meriç 11'e Olca da 10. sınıfa geçmişti. İlk ders işlenmiş tenefüs zili çalmıştı. Olca ve İdil okulun bahçesine çıktılar. Olca' nın gözü okul duvarının önünde duran çocuğa takıldı yani Meriç'e.
İdil Olca'ya:
"Nereye bakıyosun öyle."dedi
Olca da :
"Hiç."dedi
İdil Olca'nın üzerine gitmedi ama bişeyler olduğunu anlamıştı. Ders zili çaldı dersleri dersleri bedendi. Ne tesadüf ki Meriçlerin dersi de bedendi. Hocalar ilk gün diye serbest bırakmıştı. Erkekler sınıflar arası maç yapıyordu, kızlarda voleybol oynuyordu. Olca oturuyordu çünkü aklı Meriç de kalmışdı.
İdil onu konuşturmaya çalışsa da konuşturamadı. Olca derin derin düşüncelere dalmıştı. Çünkü ilk defa birine karşı böyle hissediyordu Meriç'e karşı ne hissettiğini anlamasa da ona karşı hissettiklerinin farklı olduğunu biliyordu. Daha önce hiç bir erkeği düşünmekten alıkoyamamaştı.
Derin düşüncelere dalmışken bir sesle irkildi.
"Olca topu atsana." bu Bartu'ydu. Meriçle aynı sınıfa gidiyordu. Olca bı an şok olmuştu. Çünkü Meriç ona bakıyordu. Olca dona kalmıştı ta ki Bartu ona tekrar seslenene kadar
"Olca kanka hadi atsana topu." Olca
"Tamam, patlama dalmışım." dedi.
Bartu Olca'nın en yakın ikinci arkadaşıydı. Bartu Olca'nın Meriç'e baktığını fark etmişti ve alaycı bı şekilde:
"Allah Allah nereye daldın acaba." diyip gülerek Meriç'e baktı Olca da topu sert bir şekilde Bartu'ya attı ve yanına gidip kulağına:
"Al şu topu ve kes sesini Bartu." dedi.
Bartu da
"Tamam be bi şey demedik." dedi.
O sırada İdil Olca'ya seslendi :
"Kanka hadi gelde voleybol oynayalım." dedi Olca da:
"Geliyorum." dedi ve Bartu'ya sessizce
"Gözüm üzerinde." diyip göz kırpdı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarım Kalan Aşk
Teen FictionBu hikaye de yıllar sonra karşılaşan ilk aşkların karşılaşması ve yaşadıklarından bahsedilmiştir.