~8~

195 7 5
                                    

Selam aşkolaaaaaaarrrr!!

Bu bölüm baya bi geç geldi gerçekten çok üzgünüm.

Şimdiden söylüyorum bu bölüm çoğunluk yoonmin olucak.

Şey gibi yapmak istiyorum 'love in the hair' izleyenler bilir böyle yedi bölümü taekook için yaptım ne kadar sürer bilmiyorum ama ona da bi 6-7 bölüm diyim onu da yoonmın ile devam ettireceğim sonda ise 1-2 bölüm de ikisi beraber olur mutlu mesut yaşarlar fakat istediğiniz bir ship varsa onu söyleyin yoonminden sonra onada bir kaç bölüm yapıp kavuştururuz hehe:))

Sizi çok ama çok seviyorum.

İyi okumalar:))

°°°

Taehyung mutluydu. Çok mutluydu. Küçüğü uyanmıştı ve onu bekliyordu. Arabayı son sürat sürerek hastaneye gidiyordu onu tekrar görmek, konuşmak, gözlerine bakmak istiyordu. Mutluydu işte...

Sonunda hastaneye vardığında elinde bir demet çiçek ile yavaş ama bir o kadar da hızlı adımlarla hastanenin içine girmiş küçüğünün odasına gitmişti.

Kapının önünde bekleyerek derin bir nefes alıp verdi yavaşça elini kapı koluna koyarak kapıyı açtı. Sol elinde bir demet çiçek yüzünde ise kocaman bir tebessüm ile bedenini tamamen içeri sokmuştu.

Küçüğüne baktığında yatak da oturmuş bir şekilde elinde küçük bir kağıt parçası tutuyordu. Yavaş adımlar ile yanına gidip yatağın tam yanında durmuştu. Jungkook kafasını kağıt parçasından çekip yanında duran adama baktı ona gülümsüyordu. Uyandığında ilk aklına gelip onun için kriz geçiren adam tam yanı başında duruyordu.

"Taehyung..."

Uzun bir süre uyuduğu ve  konuşmadığı ayrıca ağlayıp bağırdığı için sesi kısık çıkıyordu.

"Efendim bebeğim?"

Jungkook kızarmış ve yeni uyandığı için kısık gözlerini taehyungdan çekip elinde tuttuğu küçük kağıt parçasına dikmişti. Tekrar saniyelik baktıktan sonra taehyunga uzatmıştı.

"Bak"

Taehyung elindeki büyük demedi  yanında ki küçük komidinin üstüne bırakıp önce jungkooka baktı jungkook da kağıda bakıyordu sonra kağıda bakıp eline aldı. Kağıda baktığında tamamen siyahtı üstünde ise dağınık bir şekilde beyaz çizgiler vardı. Bu jungkookun karnında ki bebeğin resmiydi...

Büyük ihtimal uyandıktan sonra bebeği kontrol etmek için çekmişlerdi. Jungkookun karnı da normalden biraz daha şişmişti.

"O çok güzel..."

Diyebildi büyük olan. Gözleri az da olsa dolmuştu. Gölerini kağıttan çekip karşısında bir ona bir de kağıda bakan küçüğünr baktı. Kağıdı tekrar ona verdi.

"Evet çok güzel."

"Çünkü o senin bebeğin"

Jungkook duyduğu söz ile yüzünde küçük bir gülümseme oluşmuştu.

Taehyung az önce komidinin üzerine bıraktığı bir demet çiçeği tekrar elinde alarak jungkooka uzattı bu çiçekler çok nadir çıkan çiçeklerdi... Bizzat taehyung bunları kendi elleri ile o ve yoongi için önemli olan dağın tepesinden toplamıştı sonra şehre inerek demet haline getirmişti.

Jungkook tae'nin verdiği kağıdı alarak önce ona bakmış sonra tekrar ona uzatılan şeye bakmıştı
Çiçekler... Çok güzeldi.

Bir demet çiçeği eline alarak önce saniyelik bakmış sonra ise yavaşça onların kokusunu içine çekmişti. Görüntüleri kadar kokuları da çok güzeldi ki Jungkook hayatında hiç böyle bir çiçek ne görmüş ne de koklamıştı. Bu onun için gerçekten güzel bir andı.

kral~~taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin