~9~

138 7 6
                                    

Selammmm!

En sevdiğiniz yazarınız geldii.

Yazarken en sevdiğim ama karşılığını alamadığım bir fic bu.

Umarım daha çok izlenerek oy alır.

Neyse sizi seviyorum

İyi okumalar:))

°°°

Jimin yüzüne vuran güneş ile yavaşça gözlerini güne açmıştı. Kalkıp yatağının üstüne oturarak saate baktı. Saat 07.27 işi 08.00 de başlıyordu.

Kalkıp tam çıkacakken aklına yoongi gelmişti. Doğru ya dün gece onda kalmıştı. Tanrım birde onla uğraşacaktı şimdi.

Dağılan saçlarını karıştırırken merdivenlerden aşşağı indi. İlk baktığı kişi yoongi oldu hala yatıyordu. Onu umursamadan mutfağa geçti ve kahvaltı hazırlamaya başladı. Uyandığında ondan gitmesini isteyecekti. Mutfak dolabını açmak için uzandığında bileğinde ki morluğu gördü. Yoongi dün kavga ederken çok sıkmış olmalıydı. Kahvaltıdan sonra merhem sürmesi gerekecekti.

Kahvaltıyı tamamen hazırladıktan sonra çayı da koyarak yoongiye baktı. Kıpırdanma ya başlamıştı bile birazdan uyanabilirdi.

Yoonginin uyanmasını beklerken dolaptan çıkardığı bir merhemi bileğine sürerken sofraya oturdu. Biraz acıyordu bu yüzden küçük iniltiler çıkarıyordu ve ayrıca tıslıyordu.

Yoongi ise Jiminin iniltilerinden dolayı garip sesler çıkartarak uyanmıştı. Gözlerini açıp etrafa baktığında buranın hiç de tanıdık olmadığını fark etmişti. Dün çok içtiğinden dolayı başı ağrıyordu. Biraz daha kendine geldiğinde etrafına bakmış ve karşısında küçük iniltilerle bileğine merhem süren çocuğu görmüştü.

Neden buradayadı ki? Asıl soru yoonginin burda ne işi vardı. Başında ki ağrı ile tıslayark ayağa kalkmıştı. Üstüne baktığında tamamen çıplak olduğunu gördü altı ise sadece kemeri açılmıştı. Bunu jimin mi yapmıştı? Çok düşünmeden önce kemerini taktı sonra ise etrafına bakarak gömleğini aradı yattığı koltuğun baş ucunda olduğunu görünce eline alıp giyindi. Aslında tam giyinmedi önü açıktı. Düğmeleri iliklememişti.

Yoonginin kalktığında gören Jimin kaşlarını çatmış bir şekilde bileğine merhemi sürmeye devam etti. Fakat ne kadar acısa da onun yanına kendini güçsüz göstermek istemediği için inilti çıkartmamaya çalışıyordu. Bu yüzden yanağını dişliyordu fakat ağzına gelen demir tadı ile yanağını dişlemeyi bırakmış bir sargı bezi alarak bileğini sarmıştı.

Jimin bunları yaparken yoongi çoktan onun yanına gitmişti bile. Jimin yoonginin geldiğini gördüğünde ilk yardım malzemelerini hızlı bir şekilde toplayıp dolaba koymuştu.

Arkasını dönerken ise yoonginin tam dibinde olduğunu fark edince önce korkmuş sonra ise olduğu yerde kas katı kesilmişti.

"N-ne yapıyorsun?" Demişti Jimin titrek bir sesle. Yoongi yeni uyandığı için kısık olan gözleri ile ayrıca ne olduğunu anlamaya çalıştığı için çatık olan kaşları ile iki elini de tezgaha koyarak jimini kendisi ve tezgah arasında sıkıştırmıştı. Ve yoonginin bu bakışları Jiminin korkması için yeterliydi.

Jimin "Sana ne yapıyorsun dedim çekil şuradan." Diyerek iki elini de yoonginin kollarına koyarak onu geri itmeye çalışıyordu.

"Ne işim var benim burda?" Diye sormuştu yoongi. Jimin yoongiden gelen soru ile önce ona çatık kaşlarla bakmış sonra ise alaycı bir şekilde gülmüştü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kral~~taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin