11

235 38 6
                                    

Tete
Papatya'm
Uyuyor musun

Jungkook
Hayır tete
Uyumuyorum
Bir şey mi oldu ☺️

Tete
Kavuşçaz/
Hayır papatya'm
Olmadı
Sadece şey

Jungkook
Ney tete
Korkuyorum bak😢

Tete
Beni görmek
İstiyor musun

Jungkook
Evet hemde çoooook
İstiyorum

Tete
Atacağım konuma gel
Papatya'm seni bekliyorum
Konum📌

Jungkook
Görüldü

-

Jungkook şok olmuş bir şekilde ekrana bakıyordu içten içe mutlu olmuştu sonunda beklediği gün beklediği mesaj gelmişti hemen konumu  açıp baktı.

Hastaneyi gösteriyordu?

Düşünüyordu jungkook hastaneyi neden gösteriyordu başına bir şey mi gelmişti diye
Düşünüyordu hemen yataktan kalkıp dolabına yöneldi uzun kolu tişört giyip altına da gri pijamasını giymişti.

Montunu giyip telefonunu alıp aşağıya indi koşarak hem endişe vardı,hemde heyecan
Endişesi ona bir şey olması heyecanı ise sonunda onu görmesi

Ayakkabasını giyip hemen evden çıkmıştı.taksi durdurup binmişti.saatlar önce ona görüldü atmıştı Jungkook derin nefes alıp varış noktasına gelmişti taksiye parasını verip inmişti.

Yanına iki kişi gelmişti jungkook korkmuştu geri geri gitmişti.

"Korkma jungkook biz tete'nin arkadaşlarıyız seni ona götürmeye geldik"

İçi rahatlamıştı jungkook'un.

"Şey...peki ona bir şey mi oldu kötü bir şey yok değil mi?"

Endişeli bir sesle konuşmustu jungkook.onu görmek çok istiyordu hemde delicesine içi içine sığmayordu.

"Jungkook bunu biz değil tete söylesin sana  olur mu?"

"Tamam"

Demişti jungkook Jin ve suga  jungkook'a yol vermişler.

"Hadi gel gidelim"

Demişti suga.yürümeye başlamışlardı
Asansöre gelmişlerdi.jin düğmeye basmıştı jungkook heyecandan telefonunu sıkıyordu suga elini jungkook'un omzuna koydu.

"Rahat ol jungkook"

Jungkook gülümsemişti.asansör gelmişti binmişlerdi.jin 3 kata basmıştı asansör kapandığında yukarı çıkmaya başlamıştı.

3 kata gelmişlerdi asansörun kapısı açılmıştı jungkook daha çok heycanlanmaya başlamıştı  kalbi hızlı atıyordu Jin ve suga"yı takip ediyordu.

204 numaralı bir odada durunca jungkook'a dönmüşlerdi.jungkook dişlerini dudaklarına bastırmıştı.korkuyordu hemde çok ama çok da heycanlıda.

"Jungkook lütfen bırakma onu tamam mı"

"Evet lütfen onun sana ihtiyacı var"

Jungkook anlamıyordu niye böyle konuşuyorlardı.sadece kafasını sallamıştı kolunu kapıya koyup aşağıya indirmişti.kapi açılınca jungkook yavaşca içeriye girdi.

Kapıyı arkasından kapatı.yavaş yavaş yürümeye başlamıştı. Onu görünce şok olmuştu Jungkook. Taehyung ise papatyası'nı görünce gözleri dolmuştu.

Onu çok özlemişti geleceğini düşünmemişti taehyung. ama gelmişti jungkook taehyung'un korkusu daha çok arttı ya bırakırsa ya terk ederse ailem gibi diye düşündü taehyung.

"Geldin"





















Ficlerimi unutuyorum 🤦🏻‍♀️
Bu bölüm hakkında düşüncelerinizi yazabilirsiniz
Sizce jungkook öğrendiği zaman ne tepki verecek?
Bırakacak mı sizce?
Yazım yanlışları varasa üzgünüm
Sizleri seviyorum 🤍

Ficlerimi unutuyorum 🤦🏻‍♀️Bu bölüm hakkında düşüncelerinizi yazabilirsinizSizce jungkook öğrendiği zaman ne tepki verecek?Bırakacak mı sizce?Yazım yanlışları varasa üzgünümSizleri seviyorum 🤍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.











𝘿𝙖𝙞𝙨𝙮°𝙏𝙖𝙚𝙠𝙤𝙤𝙠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin