15

210 28 3
                                    


**

Taehyung kaç saatir böyle oturup ağlıyordu Bilmiyordu dayısı konuşup bağrıp gitmişti.O an da taehyung kendini tutamayıp ağlamıştı birden odanın kapısı açılmıştı. Taehyung hemen yaşlarını silip gelen kişiye baktı.

Gelen papatya'sıydı.

"T-Tete"

"Bebeğim.."

Taehyung'un sesi kısık çıkmıştı.Jungkook hemen onun yanına gelmişti oturmuştu. Taehyung papatya'sını görünce ağlama isteği doldurmuştu içini.

"İyi misin?"

"Hmhm iyiyim bebeğim uyuyalım mı?"

"Olur"

Jungkook yataktan kalkıp koltuğa oturmuştu taehyung ise anlamaz gözlerle bakıyordu kaşlarını çatmıştı taehyung.

"Oraya neden gittin bebeğim?"

"Burda uyucam"

"Ne hayır yanımda uyucaksın"

Jungkook kafasını sağ sola sallamıştı. Taehyung oflamıştı.papatyasıy'la uyumak istiyordu kokusunu solumak istiyordu kafasını boynuna gömüp saatlerce orda kalmak istiyordu.

"Hayır tete canın yanar ben burda yatarım"

"Papatyam lütfen inat etme yanımda uyumanı
İstiyorum."

Jungkook taehyung'un üstüne gitmedi kafasını sallayıp yanına yaklaştı. Taehyung yana kayıp yer açmıştı.jungkook yavaş yavaş oturmuştu taehyung bunu anlayıp jungkook'un ince belini kavrayıp yanına çekmişti kafasını boynuna gömüştü taehyung.

Jungkook önce şaşırdı kalbi hızlı atıyordu.Ardından jungkook'ta kollarını sarmıştı.Ve saçlarını okşamaya başladı jungkook,taehyung iyice mayaşmıştı.

Jungkook'da kafasını taehyung'un saçlarına gömüp uykuya daldı......

*
*
*
*

Sabah
"Efendim taehyung'u ameliyat edicek olan  doktor geldi şuan burda getirelim mi?"

"Evet getirin!"

Taehyung'un dayısı sinirliydi asla burdan taehyung'u almadan gitmicekti koruma çıkmıştı 25 dk sonra kapı çalmıştı.

"Gir!"

"Efendim doktoru getirdik"

jung-wong arkasını dönmüştü doktoru görünce korumalar'a çıkın demişti.korumalar çıkmıştı doktor ise korkudan iki büklüm olmuştu. Jung-wong yavaş yavaş doktor'a yaklaşmıştı.

"Seninle bir anlaşma yapıcaz"

**

Little baby 10 bin olmuş buna
Özel geldi.
Yorum yaparsanız sevinirim yapmazsanız da
Canınız sağolsun🕊️
Yazım yanlışları varasa üzgünüm
Sizce neler olucak?
Kaos kaos kaos!

Yorum yaparsanız sevinirim yapmazsanız daCanınız sağolsun🕊️Yazım yanlışları varasa üzgünümSizce neler olucak?Kaos kaos kaos!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝘿𝙖𝙞𝙨𝙮°𝙏𝙖𝙚𝙠𝙤𝙤𝙠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin